- Dit onderwerp bevat 65 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 7 maanden geleden door robbert1992.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 oktober 2012 om 17:50 #284415
Hallo vespa liefhebbers,
Ik zal me even voorstellen mijn naam is robbert heek 20 jaar en kom uit het mooie harderwijk.
Ik heb sinds een jaartje weer een citta die ik nu helemaal heb opgeknapt, om maar zo te zeggen
Ik wou toen ik 16 was altijd al een citta maar kon het toen niet betalen.. maar nu ik een vast baan heb dacht ik laat ik er toch maar 1 halen en kijken hoe het uitpakt, toen begon de verslaving ik begon steeds mooiere en betere dingen te kopen, met een mooi eindresultaat (en komt geen einde aan maar toch )
Mijn verzameling (binnen kort inkrimpen)
Uitaatjes.
Simonini cali (was eerst van Waarom? toen van ciao-citta12 en nu van mij :D)
Leo hm (gekocht van dubracer)
leo krul
polini sp (gekocht van dubracer)
polini country
polini top one (heeft ciao-citta12 nu)
Proma cc
Gianelli citty power
citty powerVario.
Polini voorvario @ 7g met ivano achterschaal @ 100mm (heb ook 90mm liggen) en orginele koppeling
(is van jarco geweest)
Blokjes.
std 25km blok
Getuned blokje met 46mm malossie/ 13/13 / malossie filtertje
Speedengine elec. met 80cc polini /13/13 / malossie filtertje ( moet alleen de zuiger moet nog ingereden worden :D)ik zal binnen kort wat mooie foto’s schieten van hoe die er nu bij staat
1 oktober 2012 om 18:11 #459528Toen ik hem kocht achterin
de kofferbak van me peugeot 106 XD

In zijn geheel toen ik hem kocht en het project begon ( samen met citta-ciao12 oude citta)
haduhm voor 200 euro gekocht zag er nog redelijk uit ( het 25km blokje heb ik nog steeds)

Hier eigelijk een beetje ze eerste staat, leo krul me eerste verbetering (nu ik zo kijk waren me kappen best lelijk net wegenwacht XD)

Toen na een tijdje me eerste vario met proma cc (vario bleek troep te zijn tijdens de toer in lelystad ging die naar
zijn grootje meteen wegegooit )
Nog een fototje met me leo hm prima pijpje zkr met vario 😀

Lekker toeren met citta-ciao12 (ze nieuwe brommer)

Na een tijdje kregen me maaten ook zin om er 1 te kopen (nu ook helemaal gek van citta’s) hier zie je ze mijne met een top on uitlaatje en kappen met gaas gemaakt 😀

Me citta met nieuwe vario set gekocht met 10-5 vertanding van jarco (jarco als je dit leest hij doet het nog prima :D) met costum made stickers via citta-forum, Verstevigde jmpb achterbrug en een mooi blokje voor 75euro gekocht met een malossie 46mm en aangepaste carters (was ook nog gereviseerd rij er nog steeds op echt lekker blokje) Snelheid geen iedee XD wel lekker vel/

Lekker groot toertje gedaan met Ciao-citta12 en Een andere maat van me 45km veluwe route genomen
1 oktober 2012 om 18:21 #438167Netjes:)
Anders kom je maar eens aan, zo ver is het niet;)
47,4 km van harderwijk hierheen:)
PM maar als je een keer wil komen.;)1 oktober 2012 om 18:52 #462981Kunnen we wel een keertje doen mischien 😀 we zien wel of je kom je naar harderwijk in de herfst vakantie gaan we een lang toertje doen dus kom dan ook gezellig we zijn nu al met 5 man die komen
1 oktober 2012 om 19:25 #462980
Waarom?Mooi dat je een perso hebt aangemaakt, ziet er goed uit
Leuk dat er nog zoveel mensen actief bezig zijn met de Vespa’s hier in Harderwijk
1 oktober 2012 om 19:28 #462982heyhey,
kan ik eindelijk eens zien hoe je citta eruit ziet:)hij ziet er netjes uit!
trouwens die hm is ook nog van mij geweest:)
1 oktober 2012 om 20:20 #462947Haha, toch maar een perso aangemaakt xD.
Het was echt mooi je eerste citta in je kofferbak met jij en ik voorin:).1 oktober 2012 om 20:46 #462948Morgen komen foto’s van huldige staat
@ dubracer Klopt man 😀
@ waarom? thnx man hoe is die met jou brommertje dan mischien keertje toeren ..?
2 oktober 2012 om 06:59 #453700mooi simo cali erop he jonge.
herfst vakantie zkr toeren;)2 oktober 2012 om 09:15 #463228Hier wat foto’s van hoe die er nu bij staat.

Nou dat waren ze mocht je op of aanmerkingen hebben laat het me weten (ik doen er mischien wel wat mee ahahaha)
Als ik weer nieuwe dingen heb zal ik het posten op me perso foto’s van me speedengine komen nog wel 😀
2 oktober 2012 om 09:28 #460135
Spulleke!ik zou je voorwiel er andersom in doen 😉
2 oktober 2012 om 10:22 #454033de gene waar ik de wielen van heb gekocht is zo dom geweest daar niet rekening meer te houden de wiel zit in rij richting en velg zit andersom XD maar ja rijd prima zo 😀
2 oktober 2012 om 10:52 #454553Heb hetzelfde probleem. het werkt goed 😛 /care
had het probleem dat de banden man die mijn bandjes erop had gelegt er niet na had gekeken terwijl ik het hem gezegt had… Ochjeh 😛
2 oktober 2012 om 16:29 #466999Band zit in de goede richting zo hoor..Je hebt het remgedeelte zo enkel aan de verkeerde kant zitten haha 😀
Maar ziet er keurig uit verder allemaal man,leuke vorderingen sinds dat ik hem de laatse keer heb gezien
2 oktober 2012 om 16:30 #489819wat is dat voor vario achter ? aparte koppelingshuis…:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.