Vespa-Ciao.NL
:: RMS NOS uitlaat

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten RMS NOS uitlaat

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

IJskonijn
    Topic starter

Net een mailtje van jmpb gekregen voor extra korting.
      Gelijk ook maar even bij Nieuw gekeken en daar zag ik dit:

https://www.jmpbonderdelen.nl/nieuw-binnengekregen-onderdelen/uitlaat-vespa-ciao-nos-rms-22mm.html

Nu wil ik graag weten wat voor uitlaat dit precies is en of er iemand is die er ervaring mee heeft.
      Prestaties enzovoort.

No replacement for displacement

ritze
      Bijdrager

Het lijkt een beetje op een polini country,  ik gok dat hij het goed doet op 50cc cilinders en zal een vrij hoog toerental gaan draaien, dus onderin weinig power

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

IJskonijn
        Topic starter

Ik vond hem al bekend voorkomen, ik kon alleen niet meer bedenken welke het was.
          Bedankt!

No replacement for displacement

Lennaert
          Sleutelbeheerder

Deze uitlaten kwamen bij mij mee met een lichting vanuit italie, ze zijn anders dan de polini country maar zeker gericht op de 50/60cc cilinders. Leuke prijs/kwaliteit pijpjes die zeker niet misstaan :)!

Gratje
            Bijdrager

Ik heb er gewoon 1 gekocht.
              Leuk voor de collectie.
              Om te beginnen. Hij past niet onder mijn citta met middenstandaard. Daar komt de standaard tegen de uitlaat.
              Op mijn standaard snorblokje met 13mm loopt het rond de 45km. Trekt redelijk. Maar geen boost. Geleidelijk naar de top.
              Hij maakt wel flink wat Lawaai. Geen stille pijp. Maar klinkt zeker niet verkeerd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.