Vespa-Ciao.NL
:: Rizla project

Home Forums Perso’s Projecten Rizla project

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rizla
    Topic starter

Ik heb nu de autisa cilinder eronder gegooid. Nu heb ik een paar kleine vragen.
      Ik kon dit ook bij de verschillende topics vragen, maar zo houd ik het overzichtelijker voor mijzelf

1e vraag welke sproeier heb ik nodig als ik de top one monteer op 43mm 13/13carb?

2e vraag als ik de voor vario monteer. Moet ik dan de afstandsring ook monteren van de gewone koppeling?

3e vraag welke bougie kan ik het beste nemen? bh6?

speedbuxy
      Bijdrager

1 Op wat voor carters en met wat voor filter?

2 Geen idee ben old school dus poeli power.

3 Dat voldoet prima.

Martino
        Moderator

1. Idd wat speedbuxy vraagt. Toch zal je in veel gevallen uitkomen op de sproeier 66 die standaard in de 13/13 zit.

2. Nee, geen afstandsring van de monokoppeling gebruiken. Bij de soort vario je nu hebt zit een eigen afstandsring welke je moet gebruiken.

3. Buxy :worshippy

Rizla
          Topic starter

Ik heb een polini speed. E. Met een malossi filter er op

speedbuxy
            Bijdrager

Dan zal de sproeier maat ergens tussen de 62 en 70 komen te liggen.

Florian
              Moderator

Wanneer je niet zo’n dikke afstandring hebt kun je ook 2 normale koppelingsringen gebruiken.

Rizla
                Topic starter

Bedankt voor de antwoorden.

Het blokje loopt mij in stilstaande positie. Morgen de eerste test rit. En nog wat verder afstellen want ik en alleen getest met een citypower. Morgen ik ga ik top one er op gooien met waarschijnlijk sproeier 68 want met de 64 loopt hij nou goed.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.