- Dit onderwerp bevat 741 reacties, 90 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 maanden, 3 weken geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 maart 2012 om 21:12 #491928
dit hierboven werkte maar half, moet nog uitzoeken welke weerstand goed is voor de brommer.
lekker weer, blije wijven, terrasje, SPARTAMET!

ben nu toch maar begonnen om minimaal over de 30 te rijden met zoon ding.
ik hoop natuurlijk dat dit gaat lukken, maar weet wel dat er nog veel moet worden aan gepast 😛ketting zaag pijpje toch maar om gelast 😛

en een mooi (niet hard) geluid 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 maart 2012 om 22:26 #467792Ik ging al 30 met alleen een ontgrensde CDI, deze worden wel aangeboden op marktplaats e.d. maar je kan ze zelf ook maken. Der staan wel schema’s van op internet…
22 maart 2012 om 23:12 #467411Ja de cdi is de hoofd begrensing bij die dingen.
Daarnaast zit er een soort dun schotje in de uitlaatpoort waardoor die is verlaagd word.
(mal/vorm van de uitlaatpoort zelf is dus groter)23 maart 2012 om 06:16 #467823@lars lol, dan zou die nu toch wel iets harder als 30 moeten gaan met ontgrensde cdi, 😀
het spruitstukje heb ik ook al bewerkt 😀@bux het uitlaat flensje is inderdaad een flinke, maar toevallig had ik iets liggen wat echt perfect past:P
was ooit een trechter van een jerry can 😛
ik heb nog niet de toeren gemeten maar ga nu wel echt een andere cdi halen/maken 😛edit: blijkbaar doet mijn toeren teller het niet op de spartamet 😛 wtf
Link naar Mijn collectie / Projecten.4 april 2012 om 11:17 #465511weer het touwtje over getrokken 😛 maar loopt al een stukje harder als eerst 😛
de kapotte berini, even ontleed
je kan nu mooi zien hoe klein en simpel dat dingetje is.
hoe het precies werkt weet ik nog niet maar ik ga er wel eens achteraan 😀
Link naar Mijn collectie / Projecten.4 april 2012 om 14:49 #466432Het zal mooi zijn wanneer je deze weer aan de praat zal krijgen en er achter komt hoe het werkt. Maar ben je niet bang dat het probleem even wat vaker nog in de chip zelf zit ipv aansluitingen en de weerstandjes op het printplaatje?
In ieder geval veel succes en mocht je er uit zijn laat het hier maar even weten. Ben benieuwd of er nog wat van deze units zijn te refurbishen.
4 april 2012 om 14:54 #465621deze zal het niet meer doen denk ik, ik heb die gebruikt om er achter te komen wat er allemaal in zit:P
nu kan ik dus een eigen print maken met die componenten.
en als dat een beetje werkt ben ik blij 😛De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.5 april 2012 om 00:23 #485363ritze :
Wat is dat joh een bediening paneeltje uit de titanic ofzo:haha
Want uit die tijd lijkt ie qua staat minstens te komen:D5 april 2012 om 07:33 #485359zolang het de titanic 3d versie is is het toch niet erg?;p
5 april 2012 om 16:48 #465417omg:P
je weet toch dat die dingen dicht zitten met hars he?
dus ja dan ziet het net even iets anders uit als een nieuw printje,
haha wacht tot ik weet hoe ik die spoel moet maken dan kan ik mijn eigen berini maken 😀
lekker chille datBeunhaas, titanic was van beter materiaal gemaakt, daarom ligt het nu op de bodem weg te rotten 😛
Link naar Mijn collectie / Projecten.5 april 2012 om 18:07 #465574Je kan zeggen wat je wilt, hij was wel degelijk. (want anders vonden ze hem nu niet meer als het leokrul ijzer was :P)
7 april 2012 om 11:34 #488168tegek:P ik heb een carterpakking gevonden voor de reedvalve:P
dikke vette kurken pakking , ik hoop dat dit de oplossing is

Edit : blok zit weer in elkaar en krukje draait redelijk rond
Mja het ene moertje zit wat vaster dan de andere
Als ik ze allemaal aan draai dan gaat de kruk niet meer rond,
De bouten bij de cilinder zitten het vastst en die bij het
Membraan het losteDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 april 2012 om 19:11 #490357malossi :fuck2
blok is dus gaar, en zal denk ik nooit meer lopen, ik moet dus kiezen tussen: of geen carterdruk of een vast zittende krukas.
vind het heel jammer en heb ook geen zin meer om eraan te werken omdat ik weet dat het nooit meer goed gaat komen.misschien dat fons er nog wat mee kan anders pleur ik ze de ijzerbak in
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 april 2012 om 20:10 #467911Niet bij ijzerbak gooien :O Wil hem dan wel op de plank om naar te staren 😛
(kamer moet toch nog opnieuw inrichten.)
Maar hoe kan dat dan?
13 april 2012 om 22:24 #489128
AnoniemKun je niet de lagerpassing wat dieper maken?
Hier zie ik wel een oplossing in als jij er niks meer mee kan.
Je kan natuurlijk ook kijken waar het krukje aanloopt en daar wat wegfrezen. Bij mij op de opleiding hebben we een cnc waarmee dat wel kan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.