- Dit onderwerp bevat 741 reacties, 90 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 maanden, 4 weken geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 juni 2011 om 07:58 #487226
een originele spatbord van tomos 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.2 juni 2011 om 10:36 #487194mooie ciao !
3 juni 2011 om 16:00 #487233OMFG OMFG OMFG
mn creco doet hendig wazig 😐
trekt die even door naar 8060 RPM 😐 op teller was dat 75.4 en hij was niet eens klaar met trekken.
kan toch niet dat dit harder loopt dan een 70DR ?en mn blok is niet eens snel, zit een gevijlde inlaatje en een snor kruk
(teller klopt gewoon) iemand enig idee wat 8060 rpm op een vario klok 1/11.5 met multivar doet theoretisch ?
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 juni 2011 om 15:47 #487572nieuw blokje snel maken van mwouters91
toekomstige setup:
43mm DR evo std
carters elek inlaat + spoelers
krukas std minimal bewerkt (is eigenlijk niet nodig bij brom)
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 juni 2011 om 21:01 #487591vraagje heb je ooit de zelfgemaakte lc cilinders aan de loop gehad?
15 juni 2011 om 12:26 #487608nog niet in verband met belgie, eerst had ik een si, maar aangezien ik deze wilde gaan verkopen heb ik hem uit elkaar gehaald.
ik heb bijna alles compleet en weet ook hoe de aansluitingen gaan worden.er zijn nog een paar kleine dingen die aandacht nodig hebben, zoals montage radiator.
achter mijn voor spatbord word niks omdat je dan met lekker lange slangen zit.mijn idee is om hem in de rechter zij-kap te maken met een lucht happer erbij.
zo kan er genoeg wind doorheen en heb ik niks bij mijn vork bungelen 😛uuh, zodra ik niet meer naar belgsch hoef te rijden kan ik weer elke setup rijden die ik wil.
hier krijg je namelijk geen 2750 euro boete 😛oja, onbelast 9300 toeren gemaakt met creco en ik gaf geen volgas 😐
Link naar Mijn collectie / Projecten.24 juni 2011 om 12:51 #487862een spiegel erop gezet, vond het wel handig nu nog kijken of het echt werkt.

en de si staat ook weer op zn poten
hij word verkocht dus als iemand interesse heeft dan hoor ik het graag.
zijn namelijk veel onderdelen nieuw opgekomen,
remkabels
remblokken
zuiger + zuigerveer
lager gedeelte in de brug
etc etccilinder is 50cc met tuned uitlaat poort
13/13carb met 52 sproeier
ori uitlaatje (word misschien city pwr)
ori brom blokje
en koppeling + 95/80 pulley
Link naar Mijn collectie / Projecten.24 juni 2011 om 16:41 #487864Hey ritze , ik zie dat je op je si een lusito snelgas zit.
Krijg die van mij niet fatsoenlijk gesteld heb je dat ook? (dat hij helemaal rondt gaat en dus al het gas neemt ;p)24 juni 2011 om 17:11 #487867@beunhaas: ik heb ook lusito snelgas, maar ik snap je vraag niet?
25 juni 2011 om 13:49 #462274mijne werkt meer dan perfect, hij is namelijk nieuw.
ik denk dat je de kabel te kort hebt of de buiten kabel zit te strak, ik zou toch even kijken of nergens een kink in de kabel zit.
je hebt 2 manieren van stellen: op het handvat en op de carburateur.
dus, gaas met die `bananaan` 😛De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.25 juni 2011 om 15:38 #487895Dunno wat er mis mee is xD maar is verder ook nieuw (: en kabel werkt goed. Maar heb gestres bij het gas ;p ochjeh het rijdt ik maar kan alleen geen choke meer gebruike ;p omdat die niet meer terug schiet (kan dus niet vol gas maar net beetje ervoor ;p) soort begrenzertje lijkt het wel.
26 juni 2011 om 09:22 #487906ben weer een beetje bezig met het lc gebeuren, dit lijkt mij wel een leuke plaats voor een radiator:P
even kijken of het wat word zo met die kappen;)
Link naar Mijn collectie / Projecten.26 juni 2011 om 10:04 #487909zo pak je toch 0% rij wind ,lijkt me dus ene niet zo slim plan.
26 juni 2011 om 10:12 #487910nja het gaat om de plaats, als dit zo gemaakt gaat worden komt er wel een lucht happer op, en ik gebruik een std kop die ook goed koelt.
het is een beetje vaag idee maar ik denk dat het wel gaat werken, trouwens de meeste supercars hebben hem ook ergens achterin hangen;)
Link naar Mijn collectie / Projecten.26 juni 2011 om 13:33 #487203Alsjeblieft, Creco @ 76 km/h GPS:
Beetje bergaf:
Vlakke weg:
Als er bij run 2 wat meer weg beschikbaar was, zou hij nog harder gegaan hebben, hij trok nog steeds door op het moment dat het gas eraf moest.
Scherm van de TomTom is niet goed te zien, maar 80 km/h op de autoteller = 76 km/h op de TomTom. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.