- Dit onderwerp bevat 741 reacties, 90 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 maanden, 4 weken geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 april 2011 om 08:38 #485589
haahaa hij doet het 😀
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.6 april 2011 om 09:02 #485562Wat ga je er nu mee doen dan? 😀
6 april 2011 om 09:29 #485590ritze :
dit krijg je als je verkeerde olie gebruikt:

blijkbaar zat in de fles transmissie olie iets anders, wat het ook mag zijn het heeft alle stalen onderdelen licht doen roesten.
nou ga ik eerst even de schade opnemen en kijken hoe ik het kan gaan fixen…
lagers zijn sowiso de klote op, dat weet ik zeker.
wat erg is dat ik het setje wilde ruilen tegen een blok, dat kan ik nu even vergeten.word snel opgelost
daarom raad ik iedereen atf (automatic transmision fluid) aan.
het kost ff wat maar dan heb je een klok die nog velen jaren mee gaat.6 april 2011 om 09:54 #485591@docs het word ooit onderdeel van een stepje 😀
@ron, ik heb toevallig van die speciale klokken olie gekocht bij de brommer boer, en die is best goed.
sinds dat die in mijn vario zit hoor ik helemaal niks meer van gekke geluiden 😛De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.6 april 2011 om 10:13 #485593het leuke is is dat atf zelfs nog veel beter is voor je klok dan welke andere olie dan ook.
mijn oom heeft een samurai waarvan het diff enorm sleet (met de aanbevolen olie), toen hij er atf in gooide (want hij had op het moment niks anders) was het voorbij en heeft nooit meer last van slijtage gehad.
ik heb het toen ook getest bij mijn vespa. het liep soepeler en stiller en je krijgt niet zo’n vieze tjab in je klok.
dus daarom raad ik het iedereen aan. (incl. jou).
maar natuurlijk laat ik de keus aan jou.
6 april 2011 om 11:54 #485598uuh, je hebt mij wel op een idee gebracht ja 😛
ik ga eens op zoek naar een restje A.T.F (klokje gaat toch niet veel in)ik ga het eens proberen thnx voor de info
Link naar Mijn collectie / Projecten.6 april 2011 om 18:04 #485607graag gedaan
8 april 2011 om 05:13 #485657hey, binnenkort zet ik een berini ontsteking op de ciao van mijn vriendin.
maar ik ben wil eigelijk wel eens weten waar fons het setje vandaan had.want ik moet hendig veel om solderen omdat de vorige bewoner het niet erg netjes gedaan heeft.
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 mei 2011 om 11:12 #486299berini spul is fanstastic 😛
meteen ff kistje voor de tour even mooi gemaakt en op geknapt
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 mei 2011 om 11:16 #486230Hehe, eindelijk weer het kistje erop :pest Erg handig voor de tour, aangezien er bij jou geen gereedschap in past haha.
Ik denk dat ik mijn kistje achterop de FonS Ciao maak, zodat Ton daar zijn spul in kan doen.1 mei 2011 om 11:18 #486231das wel vet, muziekje op je ciao;)
1 mei 2011 om 11:50 #485823ja en het laat systeem werkt nu beter dan eerst:
nu kan ik het licht aan laten en de accu laden 😀
en de versterker verbruikt zo weinig dat die echt lekker lang mee gaat 😀De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.6 mei 2011 om 05:08 #486401ik wil even zeggen dat de creco al 750km gedraaid heeft en loopt nog steeds best goed.
laten we hopen dat die nog veel km gaat uithoudenDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.2 juni 2011 om 07:09 #487144hoi,
pijp zit er weer op, word dus de eerste keer dat ik met die pijp ga rijden met een 43mm en op de ciao.
ik heb echt geen idee wat die doet, ik denk zelf dat die nu best wel toeren gaat maken.
want met de city power heb ik 6780 toeren gedraaid
Link naar Mijn collectie / Projecten.2 juni 2011 om 07:20 #487145wat voor voorspatbord heb jij er op zitten?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.