- Dit onderwerp bevat 741 reacties, 90 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 maanden, 3 weken geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 maart 2010 om 09:52 #459142
chille punte carters voor een nog sneller dr blok.
maar ik had eerst altijd dat de nok van de contaktpunt afbrak.
dit gebeurde alleen op redelijke hoge toeren…
# 2

en de koppeling:

editjuh:
inlaat————————>done
main spoeler kl carter ——->done
eenzame booster kl carter —->65%
halve booster kl carter ——>0%
main spoeler gr carter ——->0%
halve booster gr carter——->0%De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 maart 2010 om 11:38 #459148
Anoniemvet project man, nu hopen dat het gaat werken;)
14 maart 2010 om 13:04 #459197pff ff geen zin meer..
ik denk dat er nog hier en daar een beetje moet worden bijgewerkt.
vooral dat kanaal wat in het kl carter zit (die bij de naad)
de carters zijn op zich niet “to the max“ gevijld omdat ik echt bang was voor het gaatje 😀krukas en spoelen heb ik al
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 maart 2010 om 13:08 #459198Het is veel werk ja:P
Ik ben ook net bezig geweest met zo’n blokje voor een klantje.
Pffff 😛
Nou succes ermee, maar het schiet op zie ik.14 maart 2010 om 13:14 #459199gister en vandaag totaal 6 uur ofzo 😕
en alles met het 4mm hss freesje 😛
en een mini dremeltjeDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 maart 2010 om 20:12 #430937Je bent al goed op weg zeg
14 maart 2010 om 20:18 #430934jah nu ff geld sparen…
moet nog hebben:
punte
condensator
spie
vliegwiel (heb ik wel maar is van mn si blok)
oja onst. nok
pakking (carterpakking) de rest hoeft geen pakking 😛
keer ring
setje lagers
DR EVO 2e hans ofzo met zuigerik heb wel nog ene met flinke krassen erin , zal wel niet meer te redden zijn:(
Link naar Mijn collectie / Projecten.15 maart 2010 om 09:50 #459241filmpjes tijd 😛
wedstijdje 😛
toeren teller:P
makro run
burnoutje
zware sneeuw pret:
Link naar Mijn collectie / Projecten.17 maart 2010 om 18:46 #459330Wat is er eigenlijk mis met je “bad malossi vairio… wtf”?
17 maart 2010 om 18:50 #459331hahah je filmpjes zijn echt geweldig. Hoe jij altijd bezig bent met crossen op die dingen, geweldig!
17 maart 2010 om 18:51 #459332Wat voor toerenteller is dat ?
17 maart 2010 om 19:08 #459333@ ritze 😛
edit: sorry kan het niet laten 😛
17 maart 2010 om 20:37 #459340Je kan jezelf maar ergens druk over maken…
17 maart 2010 om 20:52 #459345:haha
18 maart 2010 om 09:42 #459351haaaahahaha ja ja dies vet 😛
@ speed demon : bij mn eerste malo var bleef hij na een tijdje rijden gevarieerd zitten.
maar als je met de hand er aan draaide dan springt ie weer terug met een klikje.
aldus, ik ben van mening dat die geleide dingetjes veel te strak zijn waardoor de vario niet makkelijk schuift.
tijd terug heb ik die nokjes met de vijlt beetje bewerkt en toen was het al een stuk beter.
en na een tijd was het weg.als ie normaal zit dan trek ik weg met precies 3500 toeren maar na een tijdje rije komt ie net op 3000 toeren.
en de snaar ligt ook iets in de koppeling…
maar het valt nu nog mee die andere was 10 keer zo erg
die maakt 2000 toeren met groene trekveren en gele drukveer en pas bij 35km/h begon hij te varieeren..@jan willem:
het is een oppoma pet 2000dx toeren teller die werk op de pulse van je ontsteking.
werk 110% perfect tot heel veel toeren.
ook laat hij het hoogst behaalde toeren tal staan.
en ook laat hij zien hoeveel uur je blok gedraait heeft.
ik zat op ongeveer 100 uur met mn DR EVO.
mja ik heb em via het werk gekregen en weet niet precies wat die kost.
wel heb ik de groene versie voor meer dan 2 cilinders gevonden 260 dollar…
dus die krengen zijn behoorlijk duur.als je er een wilt moet je naar een grote tuingereedschap winkel gaan.
want die tellers zitten normaal op het honda gx 600 blokje en is voornamelijk voor te zien wanneer er een beurt gegeven moet worden.@ goed guus
WHAHAHAHAHA die jonge heeft precies de zelfde kleur haren als mij en het zelfde kapsel OMG 😀
I GO TO CHURCH :haha en weet je wat grappig is dat ze mij ook wel eens ginger kid noeme 😛
maar mij boeit dat echt niet. ik vind het zelfs best wel grappig.
en vroeger werd ik er weinig mee gepest omdat ik gewoon met ze mee lachte :hahamaar ze moete uitkijke want mensen met rood haar hebben een hogere pijn grens
is bewezen blijkbaar in amerika 😛 ze hadden op muizen getest en de rooie muizen voelden blijkbaar minder pijn 😛
haha en ik hoef me haar niet te verven want dat is al gefixt 😀De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.