- Dit onderwerp bevat 741 reacties, 90 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 6 maanden, 3 weken geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 februari 2011 om 16:20 #467855
licht vliegwiel helpt niet voor meer snelheid hoor 😛 alleen betere gasreactie en sneller optrekken.
wel een ziekelijk 50 cc blokje trouwens…
is bwoaap er al uit?8 februari 2011 om 16:32 #468250nee manne dat hoort zoo 😛
ding heeft gewoon een lekker dikke flow dus het kan lekker goed ademen 😛
haha morgen ga ik hem road legal maken en dan een klein testje rijden 😛moet sowiso kijken of de sproeier wel goed is
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.9 februari 2011 om 15:51 #468284de glorie was dus van korte duur want hij doet et niet meer en ik verkoop het nu.
ik ga gewoon elec rijden, no worries.haha
Link naar Mijn collectie / Projecten.9 februari 2011 om 16:01 #468285whaha, vespa ongeluksdag vandaag?
ik mocht 7 km lopen…12 februari 2011 om 15:06 #468336vandaag even bezig geweest en een elec blok eronder geknutseld.
dat blokje komt van de si en de want zag er super glad uit.
ook in de kop bijna geen vervuiling.
volgende actie: creco erop 😀binnekort gaan we maar eens de straat op met het ding en kijken wat die nu doet:P
edit:

voor het volledige verhaal verwijs ik naar pagina 3
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 februari 2011 om 11:44 #468351Zeer mooi brommertje hoor!
Toch zou een investering in een uitlaat met iets moiere looks en looks die er beter bijpassen wel leuk zijn denk ik zo?
Voor de rest , leuk gedaan!13 februari 2011 om 11:58 #468353Ik vond m’n oude Top One er altijd wel mooi onder staan, maar ik weet niet of je het geld over hebt voor een nieuwe..?
Zou inderdaad beter uitzien, aangezien hij verder netjes in de lak staat.13 februari 2011 om 12:17 #468354:con nja, misschien eens een ander uitlaatje zou ook geen kwaad kunnen.
ik heb hier een hele mooie leo krul liggen.
maar ik heb een hekel aan uitlaat monteren, en die wat ik nu heb is bijna het zelfde als een city power 😀mja als ik die creco eronder zet dan doe ik ook de krulle uitlaat erop
echt welDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 februari 2011 om 16:26 #468363ah, oké, leuk om horen!
Want nu vind ik hem best wel goed, mooi!Ben benieuwd naar een filmpje met de Creco 🙂
16 februari 2011 om 08:50 #468434eerst even laten zien waar we mee te maken hebben.
dit is de poort map van een creco 43.
de bovenkant (einde papier) is het vlak waar de kop op zit. ik ben dus niet van het deck uit gegaan.
in de loop van deze dagen ga ik hem licht kietelen, vooral de uitlaat poort en zuiger gaan bewerkt worden

EdIt
zo, ik heb de zuiger en cilinder een beetje bewerkt.
en een poort map gemaakt ervan
foto`s van het getune

Link naar Mijn collectie / Projecten.16 februari 2011 om 17:10 #468439
AnoniemZiet er netjes uit!
Wat voor gereedschap gebruik je hiervoor? (Dremel/freesjes/steentjes)
16 februari 2011 om 17:40 #468443ik heb gebruikt een FERM `dremel` met 5mm hss frees en 10mm bol steentje:P
en dat gaat lekker.
het enige nadeel is dat die dremel veel te veel power heeft.
als je niet uitkijkt dan zit je er zo doorheen.edit creco tuning vorige pagina onderaan:P
Link naar Mijn collectie / Projecten.17 februari 2011 om 07:55 #468466
Anoniemha ritze, die creco ziet er goed uit.
denk dat ik binnekort ook maar eens de dremel erin zet:Phet zou best wel veel verschil moeten maken met een grotere uitlaatpoort, origineel is het echte en klein poortje.
met welk opzet stuk heb je het gedaan? ik kom met mijn dremel niet goed bij de uitlaatpoort…ga je de cilinder binnekort testen?
17 februari 2011 om 08:12 #468469ik heb met een bolkop steen en schuurpapier kopje + mini hss frees gewerkt
wat je wel echt moet doen is het uitlaat kanaal goed schoon maken want die korrelige toestand daar binnen in is niet zo bevorderend voor het schoon houden van het uitlaat kanaal.
(is heel ruw van het gieten)wat ik zeker zou doen is de uitlaat poort en de boosters.
die zijn echt wel in voor een beetje verbetering
aangezien het mengsel door de zuiger moet zou ik ook proberen om de zuiger te flowen
hiermee bedoel ik een schuine kant maken aan de binnen kant van de zuiger.
in het brede sleufje, want die is me toch een partij dun 😛De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.17 februari 2011 om 11:59 #468492Je kan nog altijd de boosters ook door prikken van de Creco. Zie bijvoorbeeld mijn perso. Verschil in prestaties is alleen niet heel groot te noemen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.