Vespa-Ciao.NL
:: rijd en start met choke maar bij gas valt hij stil ?

Home Forums Techniek Problemen oplossen rijd en start met choke maar bij gas valt hij stil ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JO
    Topic starter

yuw mensen ik ben hier nieuw ik ben ook een leek in brommers maar ik heb het volgende aan de hand met mijn vespa CAIO (standaart model A klasse) ik heb net mijn pijp ziuver gebrand en na het monteren starte hij en reed hij tot mijn choke uit valt. en als ik dan gas geef valt hij uit 🙁 (als ik mijn choke terug indruk dan rijd hij terug een stukje (25 m ofzo )). waarschijnlijk is het iets vrij simpel maar ik weet het niet.

met dank jo lemmens

heuvel85
      Bijdrager

carb. verstopt mischien..??

Bo3T
        Bijdrager

heb je wel een luchtfilter?

Jacky
          Bijdrager

Grotere sproeier proberen. Misschien dat dit nodig is omdat je uitlaat gezuiverd is. Maar alsje moet shoked duidt op te kleine sproeier.

JO
            Topic starter

men vespa reed goe voor ik die uitlaat gezuivert heb maar miss is het mijn pijp die valse lucht trekt want die spanschroef zat pot vast en op een gegeven moment draaide die zot (ik weet nie of da kwaat kan dat daar miss wat lucht ontsnapt ) merci voor jullie hulp 🙂

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.