- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door street-ciao-horst.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 maart 2010 om 14:02 #459791
idd foutje 😛
ik hield eerst ook niet zo van bravo’s
maar toen ik dit exemplaar kon krijgen voor een goede prijs was mijn mening zo veranderd:D30 maart 2010 om 14:20 #459793vette wielen heeft zon ding zeg!
30 maart 2010 om 15:05 #459794het zijn inderdaad vette/apparte wielen.
hier nog ene setje te koop van bartjee: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=18035&n=last#bottom
30 maart 2010 om 17:16 #438648
Vespa Ciao!Eehj heeft elke bravo zo`n gereedschapbakje?
*Alleen de oude modellen, te herkennen aan o.a het zadel met ‘fietspen’.
30 maart 2010 om 17:39 #436367haha rick
echt fucking vet zoon bravo
echt een fietsenframpje met een tank erop 😛
gewoon mooi oldtimer laten aleen dan met snel blokkie.
duchtige rat van maken 🙂geel kenteken? of zonder?
30 maart 2010 om 19:22 #459815heej djeep.
hij heeft een geel kenteken.
ik wil hem helemaal oldtimer houden maar mag idd wel iets sneller.
maar moet wel zuinig en stil blijven.
gr
30 maart 2010 om 19:27 #459816heey rick ,
leuke aanwinst 😉 kom binnenkort echt ff langs .
zelf heb ik al best een tijdje niks meer aan de vespa gedaan , ben nu meer bezig met de wagen he :pspreken ons nog 😉
31 mei 2010 om 21:28 #461677UPDATE:
inmiddels heeft de citta plaats gemaakt voor een vespa trike!
dit vooral aangezien ik 4 brommers op kenteken had staan.de oldtimer bravo staan nog te wachten op een nieuwe achter brug en een grondige poetsbeurt.
de vespa trike heb ik over gekocht van een prof poech sleutelaar die hier veel tijd en geld in heeft gestoken.
de vespa trike heeft uiteraard geen kenteken.en zal gebruikt worden op achteraf te rijden en op meeting en dergelijke.
de trike is gemaakt van een ciao frame met een orginele vertanding op de uitgaande as is een as op gelast dit is goed en gebalanceerd gebeurt de qas is uiteraard ook gelagerd.
de trike is dan ook op een wiel aangedreven i.v.m. het sneller draaien dus wringen van de wielen in een bocht.
verder zit er een citta voorvork en wiel in achter is gebruik gemaakt van steek wagen wielen.
de uitlaat zit tussen het frame gelast dit is afgewerkt met een traanplaat.
er zit een standaard blokje onder en dit trekt best lekker op deze kleine wielen.
fotos: sorry voor kwaliteit!

luukelbo heeft straks ook een filmpje gemaakt word morgen denk ik gepost.
morgen zullen er meer fotos volgen bij daglicht(en als er weer cardan olie inzit:P)
1 juni 2010 om 07:09 #461685Geniaal ding:lol
Dat filmpje ben ik wel nieuwsgierig naar.
1 juni 2010 om 08:02 #461689
Deze is ook nice!
Ciao Tuning Horst hahagroete
1 juli 2010 om 20:07 #462429haha, zkr, nicé hier is het filmpje
,kiek em goan!!!29 oktober 2010 om 20:11 #465422na 4 maanden nog maar is een update.
de trike ligt inmiddels uit elkaar in mn schuurtje te wachten op aandacht.(asje moet gelast worden)
de bravo word gewoon gebruikt deze is nog geheel orgineel maar er zit nu wel een orgi varioset op.
de bravo rijdt prima en maar liefst 40.5 echte kilometers per uur op de gps =)van de week heb ik bij olaf een rollend frame met kenteken opgehaald.
dit frame ligt al helemaal uit elkaar en alle zwakke naden zijn doorgelast
en er zit een rechthoekige buis tussen van 40x20mm.dit frame moet een tour woon werk brommertje worden.
met een citta voorvork voor het rijgedrag.inmiddels ligt mijn speedengine uit elkaar deze word gereviseerd/
en er is een creco onderweg naar hier.
ook ligt er op de plank een leovince racing te wachten.
verder ben ik nog aan het twijfelen tussen vario en poulie.uiterlijk word een stang ertussen een citta voorvork.
5spakers of 14 spaker ben ik nog niet overuit.deze wil ik laten coaten
kleurencombo is ook nog niet bekend.ik zal morgen even fotos posten vanhet frampje met stang etc.
29 oktober 2010 om 20:46 #465423
.-{2F4OV}-.Nice wordt een race ciaotje dan

Kben benieuwd naar t frame:)
1 november 2010 om 18:59 #465476een paar foto’s van het frame en wat onderdelen:

het frampje in zn geheel met drager en kappen.

las van de stang zadelpenzijde.(voor was iets moeilijker lassen)

lasje achter word nog afgewerkt.(beter als de drie puntlassen die de boel eerst bij elkaar hielden)

doosje onderdelen.de creco word deze week de dremel ingezet.ben nog aan het twijfelen of ik met s-e ga rijden of met een max bewerkt std carter en de s-e verkoop.
1 november 2010 om 19:06 #465477Mooie stang erg breed en niet te dik ziet er leuk uit.
Heeft het frame ook kenteken -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.