- Dit onderwerp bevat 398 reacties, 64 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 5 maanden geleden door Jarco.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 februari 2010 om 18:57 #456857
Bedankt voor de leuke reacties jongens 🙂
@BromFreak666 Ik heb nog geen betere foto’s gemaakt, maar hier zijn een paar mooie van de meeting:

@Ed Ik vond het toch nog wel mooi er uit zien in je filmpje 🙂 Maar idd, als je hem bijv. in de schemering zou filmen is het helemaal vet.
@Steven Het rijdt erg fijn, goede wegligging en een wat directere controle dan zo’n hoog stuur. Ik wil misschien ook nog mijn voorvork een paar cm inkorten en misschien de veren wat stijver maken. Want vlak voor een bocht zakt hij best ver in omdat je moet remmen, dat was goed te merken op het ‘circuit’ in Thorn 😉
27 februari 2010 om 19:04 #456855echtvet hoe je die km-teller erin hebt verwerkt:D
7 oktober 2011 om 10:16 #490271Hi, ik weet niet of jullie me nog kennen, ik ben vrij lang non-actief geweest op brommer gebied. Veel andere dingen gedaan, maar ik zag mn dr-zijinlaat blokje liggen en ik dacht: laat ik hem eens starten.
(Dit is het blokje waar ik een gat in een 43DR gemaakt heb en daar de inlaat met membraan op heb gemaakt) Hij heeft nog nooit gelopen, omdat ik eigenlijk met een accu ontsteking bezig was wat voor problemen zorgde.. maargoed. Nu dus maar ff met normale contactpuntjes gedaan.En hij startte meteen 😉
Hij loopt nu met 16mm carb, bedoeling is om een spruitstuk te maken voor 19mm.
Ook ff met remreiniger overal gespoten tijdens het draaien, maar hij bleef gestaag lopen 🙂 geen valse lucht dus waarschijnlijk.
Uitlaat heb ik nog niet voor deze dikke uitlaatpoort, dus ik moet er nog een keer eentje omlassen.7 oktober 2011 om 11:08 #490272Mooie projecten heb je (: , en leuk om te horen dat je weer je vespa hobby hebt opgepakt 😀
7 oktober 2011 om 14:13 #490278heel erg gaaf!
ik heb net even alles doorgelezen, erg leuke projecten.
en inderdaad mooi dat je het weer oppakt:).
je hebt ook een gave citta, lekker bezig
.7 oktober 2011 om 15:56 #490287Dat is toevallig, ik heb 2 dagen geleden perongeluk door google deze perso eens doorgelezen.

Mooie projecten!
Respect.8 oktober 2011 om 13:17 #490301Thanks 🙂
De uitlaat is af, geluid is veel beter.
Het is een omgelaste tecno nogwat voor minarelli horizontaal geworden, maar geen zorgen, er zit al een rechte stinger op 😛Nu mis ik alleen nog van die kleine onderdelen, remdelen, koelkapjes enzo. dus rijden lukt nog niet, maar ik heb geen haast.
@Jarco: Grappig, waar zocht je op?
8 oktober 2011 om 13:23 #490302
bart#24mooie projecten, je citta is zeer mooi
8 oktober 2011 om 16:18 #490308Ik weet het niet presies meer, volgens mij zocht ik een plaatje van een bepaald model Zirri uitlaat. 😛
Ik zag er een foto met DR membraam cilinder en kwam hier hier terecht.
Hoewel ik de citta wel kende van foto’s wist ik dus niet dat deze Perso eraan vast zat en heb hem daarom ook met plezier even doorgelezen. 😀Leuk dat er weer leven in zit.

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.