Vespa-Ciao.NL
:: richard’s perso

Home Forums Perso’s Projecten richard’s perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 399)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

RiPe
    Topic starter

het is gewoon zo’n semislick die ze eerst bij jmpb verkochten. nu zijn ze volgens mij nergens meer te koop. misschien bij lokale brommerwinkels nog wel

niceVespa
      Bijdrager

hele mooie citta man zker met al die verlichting je zult wel veel bekijks hebben 😉

GTZ NV

dk-piaggio
        Bijdrager

echt prachtig , een eerbetoon voor de citta’s al en met al de elektronika nice en respect (doe je elektriciteit als richting)

Roaldvb
          Bijdrager

heel nice gedaan!!:)

Check -> http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=11613

grtz

RiPe
            Topic starter

tnx :thumb

dk-piaggio :
              echt prachtig , een eerbetoon voor de citta’s al en met al de elektronika nice en respect (doe je elektriciteit als richting)

nee ik doe niks met elektriciteit, ik zit nog op school maar ik weet wel een beetje hoe je ledjes aan moet sluiten enzo 😉

RiPe
              Topic starter

FUCK!! :((
                volgens mij is mn cilinder vastgenaaid :(( (de bekende athena kuren gok ik)
                het klonk echt niet best, naar huis gelopen, de krukas kon ik nog wel een klein stukje draaien dus hij is niet helemaal vastgelopen denk ik

ik dacht echt dat ik geluk had met deze cilinder omdat er zoveel klachten mee zijn, want hij heeft het meer dan een half jaar uitgehouden maar dan gebeurt het ineens 🙁

ik ga straks ff kijken wat er gebeurd is binnenin maar ik vrees het ergste. dan post ik ook wel foto’s :'(

Bartusman
                Bijdrager

Wow dat is wel zuur zeg, tja je kan er op wachten met die Athena’s de laatste tijd. Maar goed nieuwe cilinder uitzoeken + in bezit van speedengine = 80cc naar mijn mening:) Dat moet nog harder gaan trekken, maar wel prijzig

diac
                  Bijdrager

en als je een klein budget hebt neem je gewoon een DR Evo, topcilinder;)

als je voor 80cc wil gaan zou ik de 46.5 Malossi nemen, ook erg goedkoop.

thom-vespa
                    Bijdrager

vet balen voor je!:o
                      mooi ding trouwens met al die let lampjes enz, ook mooie kleuren combinatie:D;)
                      sucses ermee!

RiPe
                      Topic starter

@bartusman toen ik besloot hem te kopen had ik nog nooit gehoord van die slechte cilinderhemden, anders had ik hem nooit gekocht. ik zit nog even te kijken wat voor cilinder ik nu ga kopen, 80cc lijkt me wel bruut jah 😉

@diac de 46,5 malossi is wel goed heb ik gelezen. maar de polini 46 is echt gemaakt voor mijn carters maar die is weer minder, vooral op top, dus ik weet het niet. ik denk wel dat ik 2de hands ga kopen

@thom tnx 🙂

ik heb ook nog foto’s gemaakt, de helft van het hemd is gewoon weg!:( in kleine aluminiumsnippertjes veranderd. Ik hoop dat er in de carters verder niets is beschadigd:
                        (Klik op de foto’s voor grotere afbeeldingen)

RiPe
                        Topic starter

k heb nu deze cilinder te koop zien staan, ik heb hem verder nog nooit gezien. is dit een goede keuze voor mij?

heb de link ff weggehaald want straks is ie weg 😉 en ik heb dringend een cilinder nodig

niceVespa
                          Bijdrager

geen iedee nog nooit gezien het ziet er in iedegeval beter uit als je athena nu;)

GTZ NV

Kevinwol
                            Bijdrager

mischien een polini 42mm of iets in die buurt?

Edjuh
                              Bijdrager

Het is een polini kit racing 43mm, erg goeie cilinder, de snelle versie(met fluitpoortjes en grotere uitlaatpoort) van de 43mm.

RiPe
                                Topic starter

ow ok, en hoeveel moet ik daarvoor geven? wat is ie ongeveer waard?
                                  zal zeker wel goed lopen met mijn speedengine of niet :D?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 399)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.