Vespa-Ciao.NL
:: richard’s perso

Home Forums Perso’s Projecten richard’s perso

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 399)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Nice!! De eerste repsol citta in de maak?

RiPe
      Topic starter

Ik heb het eerst wit gespoten, toen afgeplakt ja.

Edjuh :
        Nice!! De eerste repsol citta in de maak?

Ja ik hoop dat ik de eerste ben 😀 Denk het wel want ik heb er nog nooit een gezien.

Ik heb nu alles gespoten, nu alle bekabeling aansluiten (veel werk bij mij)
        en een dashbordje maken voor een nieuwe km-teller omdat de oude eer refresh rate had van 5 seconden 😐

nog wat foto’s

Edjuh
        Bijdrager

Haha, dat noem ik achter de feiten aanlopen:P

Geile shizzl.

RiPe
          Topic starter

Edjuh :
            dat noem ik achter de feiten aanlopen:P

Dan heb je het over de km-teller neem ik aan?
            dat was idd wel een kloteding, ik gebruikte hem ook nooit eigenlijk, ik had al een 2e teller op mn stuur gemaakt (zie foto) die ongeveer 10x sneller was :lol

Helios
            Bijdrager

Shiny! 8)
              Vind dit wel een heeel vet kleurtje! Het is niet rood, het is niet oranje mooi ertussen in.
              Je gaat neem ik aan ook weer een blits dashboardje of iets met andere elektronica in elkaar zetten? =)

RiPe
              Topic starter

Helios :Het is niet rood, het is niet oranje mooi ertussen in.

Het is knetterend knal oranje 😉
                ligt aan de foto denk ik.

En ik heb al een dashboardje gemaakt met nieuwe teller, wel een verbetering. En ff een filmpje gemaakt van hoe het loopt, het klinkt allemaal goed volgens mij, alleen bij de 60 is de boost verdwenen en klimt ie nog langzaam naar 64,9 km/h. Maargoed, misschien als ik de hm ingekort heb dat ie het beter doet.

en nog wat foto’s in het donker van hoe die er nu bij staat, ik wil nog een ander stuur want dit vind ik er niet echt mooi uit zien omdat het stuur zo naar achter loopt.

Bo3T
                Bijdrager

ik vind het eigenlijk niet zo mooi eruit zien. het witte streepje vind ik zo raar..
                  stuur is inderdaad niet mooi.

Helios
                  Bijdrager

Vind die streep juist wel erg vet!!
                    Maar je koplamp spoiler 😕 nee beetje zonde…
                    En komt er nog een achterspatbord op?

RiPe
                    Topic starter

Ik vind koplampspoilers lelijk als je een sportstuur hebt 😛 dan steken ze zo ver uit aan de bovenkant. Ik kijk even hoe dit er uit ziet als ik een goed stuur heb, anders verzin ik iets anders wat wel mooi is.

RiPe
                      Topic starter

Ik denk dat een zundapp stuur wel mooi is, niet te breed en niet al te laag, mooie tussenweg, en niet duur.

en ja, die koplampspoiler Helios, ik dacht het is weer eens wat anders, ik kon niets beters verzinnen. En anders krijg je dit:

© Ziggy S.

dat vind ik er ook niet echt riant uit zien… ik vond dat de koplampspoiler de boel verpestte, het lage stuur zelf is wel grappig naar mijn mening, zeker icm zo’n laag cittatje :thumb

Nu nog een stickerbedrijfje vinden waar ik repsol stickers kan maken. Zwarte op de witte strook, en misschien nog

Daan777
                        Moderator

Die buddyseat staat nu echt FOUT dude,
                          normaal zadel zal de boel wel opleuken denk ik!
                          Mooi gespoten!

ArvidW
                          Donateur

Mee eens, tijd voor een fatsoenlijk zadel:D

Vind kleurencombi wel echt vet:) Kun je de repsol strepen ook nog aan de voorkant van je tank laten terugkomen? (beetje in lijn met het achterkapje)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

adff
                            Bijdrager

ja, of op de voorspatbord misschien?
                              Je achterrekje lijkt trouwens een beetje verbogen op de foto’s

RiPe
                              Topic starter

De buddyseat is wel lelijk nu ja, maar wel praktisch voor iemand achterop.. maar ik moet misschien maar een normaal zadel nemen ja, ik zal er over na denken.

@Arvid, Ik was van plan om het frame ook oranje wit rood te maken op de tank wat je zegt, maar dat heb ik nog niet gedaan omdat dit me wel genoeg leek en ik weet niet hoe het zit met spuiten van gepoedercoate ondergronden. Maar het kan altijd nog, ik heb nog genoeg lak 8)

Achterrekje is iets verbogen, maar ook gecoat dus daarom heb ik hem er bij gedaan, misschien kan ik hem wel helemaal weg laten als ik een std. zadel heb, moet ik nog even zien.

Ik vind het wel vet om er op te rijden, ondanks de te lage snelheid rijdt het super, trekt heel goed door enzo. en iedereen zit je aan te staren omdat je er heel laag op zit, en door het geluid denk ik 🙂

peter139
                                Bijdrager

heb je filpje gezien en dat gaat wel vooruit. ik vind wel dat ie veel toeren maakt bij 60km uur. misschien hoort het wel zo… mooie citta is het geworden zo

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 399)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.