Vespa-Ciao.NL
:: richard’s perso

Home Forums Perso’s Projecten richard’s perso

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 399)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

RiPe
    Topic starter

tnx, het lijkt op de foto oranje ja, maar het is rode autolak, het zit dicht tegen knalrood aan in het echt.

Ik heb nu ook 280 veren icm Si achterbrug (zie je ook op de foto), dan is ie echt heel erg laag, ineens een heel klein brommertje. Ik vind het wel wat hebben, maar ik denk nu dat een lang citta stuur niet zo mooi meer is dus ik ga maar eens kijken of er een ander geschikt stuur te vinden is. Misschien een zundapp stuurtje die op jmpb te koop staan

TimoO_
      Donateur

Yes je gaat hem ook Arvid-style maken dus. Vind ik veel mooier dan die opgehoogde citta’s.

Mooie foto’s trouwens, je hebt wel een goede camera gebruikt zo te zien 😀

BMW
        Bijdrager

ziet er goed uit!!
          zo’n achterspatbord komt ook op mn m3 citta:lol + m-stuurtje + si-brug + 260mm vering, dus ook laag;)
          goed bezig!!

RiPe
          Topic starter

Arvid style? Wat jij wilt 😉 Ik vind het ook wel mooier ja, hij is echt lief nu 😀
            Ik heb niet echt een bijzondere camera, heb hem 3 jaar geleden een keer gekocht voor maar 180 euro, een samsung dingetje. Die zal nu zo rond de 50 euro kosten als hij nog verkocht wordt :lol

@BMW, 260 is wel heel laag 😮 Mijn uitlaat schuurt nu al over de grond als ik de afrit recht af ga (met de simo racing ook)
            ik heb nog ff een filmpje geupload van de eerste start (ook met die samsung cam gefilmd :P) met 16mm carb dan zie je hoe laag het is

en mn lak is binnen, zal morgen wel af zijn denk ik 🙂

Helios
            Bijdrager

Zo dat klinkt leuk!!
              Kleurtje ziet er ook fris uit!, merk je nou veel verschil met een 16mm?

TimoO_
              Donateur

Klinkt al goed he!

En Arvid style, hij gebruikt ook zo’n lage vering en dat ziet er echt goed uit vind ik. Net als bij jou citta nu.

RiPe
                Topic starter

ja hij klinkt nu nog zwaarder 😀
                  ik heb met de handmade 64 gehaald en met een simo racing 67
                  met de 13 13 kwam ik met moeite op de 60, maar er klopt dus iets gewoon niet.
                  Ik ga de zelfbouw bocht van de handmade nog maar eens een paar cm inkorten, kijken wat er dan uit komt..

En ja ik snap dat arvid dat ook heeft, maar om het dan meteen Arvid style te noemen :con 😛

ArvidW
                  Donateur

Goeie keuze zo die lage vering, staat echt goed:thumb Om het nou Arvid stijl te gaan noemen… Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat er genoeg italiaantjes mij al 30 jaar voor zijn geweest 😛

Snelheid is ff goochelen, met wat extremere timingen is het toch wat moeilijker of het boeltje lekker lopend te krijgen. Maar als het dan loopt ….. (a)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

RiPe
                    Topic starter

tnx 🙂 ik vind het ook goed staan, alleen nog ff een goed stuur vinden nu, en kijken of het ook mooi staat met een framekap (dat maakt hem langer)

ArvidW :
                      Snelheid is ff goochelen, met wat extremere timingen is het toch wat moeilijker of het boeltje lekker lopend te krijgen. Maar als het dan loopt ….. (a)

Ik hoop het ja, maar het gekke is dat hij heel lekker loopt, het enige is dat ie niet snel is, hij klinkt erg goed verder en trekt goed op/door.
                      Ik gok dan dat het een uitlaatkwestie is, en dat de uitlaten waarmee ik getest heb gewoon niet op het goede moment onder/over druk geven..
                      de hm heeft denk ik een te late zuigpuls door de langere bocht en de simo racing heeft waarschijnlijk een te vroege vulpuls, en dan komt er natuurlijk nog veel meer bij kijken dan alleen de lengtes.

hansieb
                      Moderator

Klinkt goed 😀 ben benieuwd of het ook een beetje hard wil.

RiPe
                        Topic starter

Ik heb een Repsol achterkap gemaakt, alleen nog wat blanke lak er overheen, dan is ie klaar 🙂

BMW
                          Bijdrager

strak hoor! ben benieuwd hoe het eindresultaat eruitziet;)

RiPe
                            Topic starter

dat ziet er wel mooi uit met dat zwart denk ik, nu alleen nog een repsol stickertje op de witte strook plakken 8)

peterke
                              Bijdrager

het is echt mooi, en ook origineel :thumb

Helios
                                Bijdrager

Ziet er netjes uit!!!
                                  Heb je gewoon de rest afgeplakt en toen gespoten?
                                  Lijkt mij namelijk ook wel vet, is wel iets specials

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 399)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.