Vespa-Ciao.NL
:: richard’s perso

Home Forums Perso’s Projecten richard’s perso

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 399)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Klinkt echt netjes kerel,

succes ermee!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

hanborkii
      Bijdrager

ziet er goed uit:thumb:rules

adff
        Bijdrager

Lijkt volgens mij ook of hij verzuipt ja,
          maar hij werkt! en loopt laag stationair :thumb

TimoO_
          Donateur

mooi dat het loopt :thumb

trouwens, je sproeier is inderdaad een beetje groot maar ik hoor em niet verzuipen? enfin, zet er gewoon eens 3 maatjes kleiner in ofzo 😀 dan begint ie pas echt te lopen.

RiPe
            Topic starter

ja, ik ga zo ff de bougie checken en ff een kleiner sproeiertje erin draaien.
              maar als je zag wat er uit de uitlaat kwam zetten op dat filmpje was het wel duidelijk dat ie te rijk stond 😉

ik heb net 2 nieuwe filmpjes gemaakt, zijn nu aan het uploaden (duurt lang) 1 onboard en 1 driveby maar op dat driveby filmpje kreeg ik super veel last van een slipende koppeling/snaar, dus reed ie maar 46, je kon wel gas bij geven maar de snelheid bleef gelijk, het klonk een beetje als een schakel, want door minder gas te geven pakte die em ineens weer 🙂 binnekort maar een keer de varioset van mn broertje erop knallen, dan gaat ie pas janken 😀

EDIT:
              filmpje

RiPe
              Topic starter

hier nog een filmpje, hier ging ik net geen 50, omdat de v-snaar doorslipte, net heb ik al dik in de 50 gereden, en was nog bezig met optrekken maar toen vloog mn spruitstuk uit elkaar, ik had nl. een pvc buis in een ijzeren buis omdat ik geen ijzeren buis met de goede diameter kon vinden, maar dat zat dus niet goed vast 😐

peterke
                Bijdrager

klinkt goed:D

RiPe
                  Topic starter

Heb al weer een nieuw spruitstukje gebakken, ligt nu uit te harden op mn kamer dus morgen waarschijnlijk weer rijden 🙂

ArvidW
                    Donateur

peterke :
                      klinkt goed:D

Nou, volgens mij klinkt hij best wel brak 😛

Als hij eenmaal op toeren is klinkt hij wel gezond, maar zo te horen scheeuwt hij om een kleinere sproeier;)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

RiPe
                      Topic starter

nieuwe top! 63km/h met een goed ingestelde fietsteller 😀 poulie 80
                        ik vind dit echt een goed resultaat, nooit verwacht, en de epoxy blijft tot nu toe zitten.

in het filmpje zit er een 76 sproeier in, daarna haalde ik met 74 62km/h en met sproeier 70 dus de 63. (72 heb ik in de citta zitten)

hier nog een nieuw filmpje waar ik met 62 langskom op het eind, ik denk dat ik met een kleinere poulie nog wel harder kan want hij trekt nog best lekker op vanaf de 10, vanaf de 25-30 begint er een vette boost die doorgaat tot de 55 en dan klimt ie nog wat km’s op het rechte stuk.

edit: nu in HD

niceVespa
                        Bijdrager

ziet er goed uit nooit gedacht dat die na het begin egt veel harder zou gaan lopen maar TOPPIE:thumb

GTZ NV

hansieb
                          Moderator

Nice gaat ook best wel hard dus 😀

RiPe
                            Topic starter

ja het gaat hard 🙂 kan altijd harder natuurlijk.
                              nu een keer een 2e hands 70cc op de kop tikken en het daarmee proberen :lol

RiPe
                              Topic starter

zou dit handig zijn om cilinders te tunen?
                                kost 30 euro bij conrad, ik weet alleen niet hoe groot het is en of het wel in de cilinder past.

Edjuh
                                Bijdrager

Volgens mij is het te groot, zeker voor een 50:P

Maar leuk dat het experiment zo goed uitpakt, ga zo dorus.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 399)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.