- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 11 maanden geleden door Tonni.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 april 2005 om 15:03 #189325
ik d8 ook al ben toch niet de enigste die het zo doet!
en niet op de beunhaas manier!20 april 2005 om 19:06 #189332Ik geloof niet dat ik mezelf zou kwalificeren als beunhaas, maar goed dat zijn dan ook maar jouw woorden…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...20 april 2005 om 19:43 #189333Tonni is geen beunhaas!
Hij heeft al t gereedschap wat er maar nodig is voor de vespa, ook heeft hij volgens mijn weten met bijna alle onderdelen ervaring!
hij weet egt wel wat hij doet (hij heeft ook mijn blok gerevicieerd).
dus als je hem nog een keer uitscheld voor beunhaas of iets dan klopt dat dus niet!46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel21 april 2005 om 09:53 #189337JONGENS JONGENS
Rustig maar ….
Ik wil er alleen mee zeggen dat dit niet DE juiste manier is!
Was niet de bedoeling om je te beledigen of wat.Dus verder geen probleem ok!
Eneeu Herr flick “uitschelden voor beunhaas” je kan ook overdrijven! denk je dat Tonni dit niet alleen af kan!
En waarom zijn hier zoveel mensen zo snel geiriteerd? (beetje jammer)
21 april 2005 om 11:08 #189338t kwam raar over bij mij..
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel21 april 2005 om 13:34 #189339ja maar das wel vaker dat er iets raar bij je overkomt:S
21 april 2005 om 13:45 #189340Herr FlicK :
…dus als je hem nog een keer uitscheld voor beunhaas of iets dan klopt dat dus niet…Heeft ie niet eens gezegd Flick. Hij zegt alleen dat het een beunhaas-manier is om je lagers erop te slaan. Niet gezegd dat Tonni dat is 😉
21 april 2005 om 16:08 #189342gielos :
JONGENS JONGENSRustig maar ….
Ik wil er alleen mee zeggen dat dit niet DE juiste manier is!
Was niet de bedoeling om je te beledigen of wat.Dus verder geen probleem ok!
Eneeu Herr flick “uitschelden voor beunhaas” je kan ook overdrijven! denk je dat Tonni dit niet alleen af kan!
En waarom zijn hier zoveel mensen zo snel geiriteerd? (beetje jammer)
Juist zo denk ik er ook over…Het is ook zeker geen goede manier…Maargoed iedereen ze eigen ding toch??Ik vind het idd ook net echt de manier om het aan mensen te tonen..Kan gauw fout gaan(niet bij mensen zoals tonni maar voor een leek lijkt het toch al gauw op de lager er bruut inrammen?)..maargoed dat weten we nou wel toch?
21 april 2005 om 18:04 #189343—
I came, I saw, and I forgot what I was doing...22 april 2005 om 15:26 #189351Zo, ik heb het jullie allemaal even naar de zin gemaakt, en de link weggehaald. Misschien staat de boel eerdaags wel onder de info knop… Hoeven jullie je er tenminste eerst niet meer druk over te maken, en ik ook niet.
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.