- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 18 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 10 maanden geleden door IvanSaab.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 april 2015 om 14:47 #496409
Hoppa, mooie brommer Rens, gefeliciteerd met je rijbewijs.
Je mag je zijstandaard komen halen 🙂
24 april 2015 om 07:21 #496420Rijbewijs is binnen en zijstander zit erop.
alleen een probleem is dat de koppeling niet goed meer is.
Daar zoek ik dus nog andere voor.Groet
24 april 2015 om 08:25 #496421rensknol :
Rijbewijs is binnen en zijstander zit erop.
alleen een probleem is dat de koppeling niet goed meer is.
Daar zoek ik dus nog andere voor.Groet
Gefeliciteerd!!

24 april 2015 om 08:41 #496422Ik heb denk ik nog wel een koppelingshuis voor je die niet is ingelopen of heb je er zelf ook nog 1?
Is mooi blokje geworden zo, ik weet zeker dat het mooi gaat rijden. Er zat ook goede compressie op.
28 april 2015 om 08:09 #496451vandaag voor het eerst naar school getourd (Eelde)
hij houd hetm tot nu toe prima vol.28 april 2015 om 13:21 #496458Ziet er goed uit,wil hem wel eens in het echt bewonderen

Mooi dat die goed loopt/rijd/rolt 😀16 mei 2015 om 18:11 #496602kleine update.
citta zit in elkaar en loopt prima,
ik wil er binnenkort en speedengine met zijinlaat opzetten als ik die ergens kan kopen.
55 gaat mij wat te sloom
ook al een aantal keer als pakezel gebruikt waar ik eigenlijk niks van merkte.

en wat is zoon rekje toch ook handig 🙂

ook al een aantal keer ritjes gereden voor de lol

ook en groot stuk met de brandweer van het forum getoerd

dit was het weer voor even, misschien komt er nog en snel blok onder of ik laat het zo.
ik wil er eigenlijk nog een citta bij kopen of ruilen tegen mijn aquarium.
dus ik zie wel wat er gaat gebeuren.Grt Rens
16 mei 2015 om 19:51 #496610Heey Vet ja Rens dat karretje had ik nog niet gezien, ligt ook behoorlijk vol!
Je brommer rijdt verder heel mooi maar ik snap dat je wat harder wilt ook omdat het een brom is.
1 juli 2015 om 21:25 #496854
Speed Engine met 43mm DR cilinder voor Rens getest en het liep direct, reageerde vel op het gas,(blauwe polini veertjes) maar niet veel later was het pruttel en uit, geen vonkjes meer, na wat uitwisselen met bougie’s en bobine’s en contactpunten meting bleef het bij af en toe een heel lief klein vonkje, alleen nog een Champion bougie die dat deed. Duidelijk, condensator niet goed meer.

Gelukkig had ik nog een echte EFFE liggen dus nieuwe erin en even op de werkbank getest en een NGK7 die eerst niks meer deed was weer helemaal top, je hoorde de vonkjes tikken.
Rens heeft blokje mee genomen en gaat morgen testen, ben benieuwd wat de reactie is. 8)
TICKLING BARN13 september 2015 om 21:19 #497217Update zonder foto’s:
Citta is inmiddels veel aan gebeurt vooral innerlijk.
Er zit op het moment een speedengine onder met een simo racing uitlaat.
Ik heb laatst een RV carter gekocht en hoop die zo snel mogelijk op te bouwen.
Er komen binnenkort foto’s van alles wat er is veranderd en wat er is bij gekomen.
Ook is er een ciao op blauw kenteken bij gekomen die ik na de verhuizing verder ga opbouwen.
Jullie horen van mij.Groeten Rens
13 september 2015 om 22:11 #497218Rens, heb je nog gekeken voor de kappen?
I came, I saw, and I forgot what I was doing...14 september 2015 om 06:42 #497219ja Tonni, heb ik voor je liggen.
zal binnenkort foto’s maken.9 februari 2016 om 22:01 #497919update
hallo mensen,
ik heb erg lang genoten van mijn zelf opgebouwde citta.
Helaas was ik zat van het rondrijden met een helm.
ook heb Ik heb de citta verkocht omdat het blok stuk gelopen was.
Natuurlijk stopt deze enorm mooie hobby niet zo maar!Vanaf nu is het dus Rens zijn vespa ciao!!!
Zo kocht ik de ciao, Zonder achterwiel en blok maar wel met blauw kenteken.

Ik had inmiddels ook al een achterwiel geregeld van petertje van het forum en een setje nieuwe banden.
De banden er omheen leggen was niet zo heel ingewikkeld met een beetje vet.
Hier beide wieltjes er even onder geknapt!

Ik had via via al veel onderdelen samen gesprokkeld voor mijn blokje.
Het is nu nog niet veel soeps maar het ziet er wel erg leuk uit al zeg ik het zelf.
Wel wil ik alle mensen van dit forum bedanken voor de onderdelen die ik geruild of gekocht heb van hun
Hier wat foto’s van het blok.Alles bij elkaar.

Spulletje even los in elkaar gezet!

Inlaat afgedicht.

Dit was het weer voor deze keer, Ik hoop dat jullie het wat vinden het is natuurlijk wel wat anders als mijn ex citta.
Je mening geven mag altijd :bier
Groeten Rens
10 februari 2016 om 00:23 #497920He Rens, je bent goed bezig met je hobby, mooie Ciao is het! Banden staan hem ook goed, en mooi dik blok. Word een gave Ciao.
10 februari 2016 om 09:17 #497922Da,s een heel leuk setje bij elkaar.
Die doorzichtige vlotterkamer vind ik een mooi detail:pimp
Wat voor uitlaat komt er onder? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.