- Dit onderwerp bevat 54 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren geleden door remlicht99.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 februari 2011 om 14:23 #468110
Zeer strak afgewerkt! 🙂 en hopelijk een mooi eindresultaat!
4 februari 2011 om 14:28 #468111@bromfreak666: dankjewel voor je reactie!
4 februari 2011 om 17:49 #468116Het ziet er allemaal erg mooi uit, mooi werk dat scheuren elke keer is zeker de moeite waard of niet 😉
4 februari 2011 om 22:22 #468126@beenz: dankjewel voor je reactie ,ja natuurlijk is het de moeite waard, je kunt het beter in een keer goed doen eh:P
8 februari 2011 om 21:26 #468263gisteren met joris mijn kickblokje opgebouwt:
groot carter:

bijna klaar:

pakking snijden:

en toen wassie klaar:D:

vandaag heb ik nog een paar spulletjes in de blanke lak gezet..
verder heb ik nog het frame geschuurd.. 1 plaatjes op de tank was ruw.. en heb het nu eindelijk goed gekregen met wat spuitplamuur..
morgen word het geschuurd.. met 1200 en dan zwart gespoten.. en gebalankt.. hoop het dan donderdag allemaal kunnen op te bouwen…
dus… hopelijk gaat het allemaal zo als ik het zeg!
8 februari 2011 om 23:56 #468264Ziet er nettjes uit hoor,die ciao kopjes staan toch altijd beter dan cita koppen naar mijn smaak.
20 maart 2012 om 12:16 #488038zo na langen tijd niks meer gedaan te hebben toch maar weer over nieuw begonnen.
dits keer met mijn SIik heb die SI vorig jaar gekocht hij was toen fluor oranje met zwart, ik heb deze toen opnieuw gespoten in de kleuren blauw met zwart.
omdat ik er een beetje op was uitgekeken en niet helemaal tevreden was ben ik maar opnieuw begonnen.
bijna alle onderdelen zijn ondertussen geschuurd.
morgen avond ga ik beginnen met het plamuren van het frame.verder ga ik zaterdag alle spuit benodigd heden kopen zodat ik weer flink aan um kan.
ik zal vanavond of morgen even wat foto’s posten voor een beetje een kijk te krijgen van hoe het er uit ziet/zag.
20 maart 2012 om 15:14 #461839Hoi,
ziet er veel belovend uit, ik zie dat je een precieze bent aan het vele schuren .
Daar zal het eindresultaat ook naar zijn. ik heb vroeger ook een mt 5 gehad ( ja ja toen waren het geen oldtimers ik was
17 en dat is 22 jaar terug oud he)had een mt5 met 70 cc liep erg prachtig en hard.
gr R32
20 maart 2012 om 15:47 #490634@r32:
jup ik ben soms wel pietje precies:Pik vind het nog steeds een geweldige brommer, nooit problemen mee en t liep zo geweldig goed!
heb nog vaak genoeg dat ik eraan terug denk hoe fijn ding, heb er nog steeds heel veel spijt van dat ik hem heb weg gedaan!=(je hebt er niet heeeeel toevallig nog een foto van:P?
heb net even snel foto’s gemaakt van wat dingetjes:
hier wat kleine spulletje die in de voorbereiding op het spuiten zijn:

de achterbrug waar ik alle overbodige gaten heb dicht gelast:

het frame geschuurd:

de beugels op het frame voor mij radiateurtje:

en de velgen in de primer:

ook was ik stiekem al begonnen aan een kar voor erachter
de wieletjes:

het frame:

en zover in elkaar en t is stevig! 73kg oppe assen!

zo morgen meer:)
22 maart 2012 om 12:36 #489960vinger plamuurder
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.