Vespa-Ciao.NL
:: remlicht inbouwen

Home Forums Techniek Elektrisch remlicht inbouwen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sebastard
    Topic starter

Vraag me af,kan je op elke citta de remlicht schakelaar kwijt?
      zo ja,hoe en waar?
      heb een citta in onderdelen gekocht,en wil er graag een remlicht inbouwen wat er niet opzit.
      iemand dit wel eens eerder gedaan? vast wel,tips anyone?

thanx,ciao Seb.

Mike
      Bijdrager

Op alle remhevel units van de laatste moddelen ciao en citta zitten die schakelaars, of oudere superbravo’s

’t beste lijkt me op zo’n setje aan te schaffen!

edit:
        http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=515
        Dit is zo’n schakelaar, Die kunnen in de remhevels van de laatste modellen zoals ik al zei;)
        dus je moet zo’n greep setje zien de bemachtigen!

Mike

Sebastard
        Topic starter

ja ik kwam die schakelaar tegen op die site,en toen vroeg ik me dat dus af.

maar ff voor duidelijkheid,die schakelaars passen dus niet op een standaard remsettje?

Mike
          Bijdrager

Nope, daar heb je aparte hevels voor nodig en dat gedeelte waar die hevels aan vast zitten. Ik noem dat altijd maar die “units”

Als je een ciao mix set regelt, zit het alleen op de achterrem. Regel je een set van een 2000 tm 2007 model zitten die schakelaars op voor en achterrem!

Mike

Sebastard
            Topic starter

oke thanx voor de tips!

en qua aansluiten gewoon ff draadje bij de plus prikken neem ik aan?

Mike
              Bijdrager

Ja! Het mooiste is wel dat je wel minimaal een 3 spoels ontsteking hebt! Maar dat is in 80% van de gevallen wel het geval!

‘T mooiste is idd ook een kabelboom van een 2000 of nieuwer model erbij te regelen, zit alles zo aan:) overzetten en basta!

Mike
              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.