Vespa-Ciao.NL
:: remlicht en toeter

Home Forums Techniek Problemen oplossen remlicht en toeter

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TerroRLaG
    Topic starter

Hoi

Ik heb nu sinds kort het probleem dat mijn remlicht steeds blijft branden. Die schakelaars op de remhendels heb ik eraf gehaald, dus eigen zou hij totaal niet mogen branden :s die contacten voor die schakelaars zijn geisoleerd dus er komt geen ijzer van de contacten tegen elkander! in theorie is de elektrische kring van het remlicht onderbroken!?!

Ook gebeurt het dat de toeter lichtjes werkt als ik mijn brommer start. Ik heb vandaag nog de schakelaar losgehaald en bekeken, is niets mis mee, toch blijft hij stil werken. Af en toe maar…

ps: kan het zijn dat hij door een elektrisch verlies op een van de kringen voor de verlichting/toeter een slechte ontsteking bekomt? Waardoor hij stotert en niet op toeren komt…

alvast bedankt

Jelle
      Moderator

en je hebt niet met je bedrading lopen kloten?

dat met die toeter had ik ook werd ik gek van dus toen het toeterknopje gemolt en heb er nu een nieuwe op en nergens meer last van

en van je remlicht heb je al in je koplamp gekeken of het daar goed zit en of dat de bedrading ergens open ligt?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.