Hallo heren,
Zoals me titel al zegt. Toen ik me ciao kocht had de vorige eigenaar gezegd rem licht is niet aan gesloten dat moet nog. Nou heb ik de ciao uit elkaar gehad wegens het over spuiten. En bij het in elkaar zetten nu wil ik de rem licht maken. Het rare is hieronder een foto.

Die zwarte kabel die ik met een rooie cirkel heb aan gegeven. Te eerste snap ik niet waarom daar een dubbele kabel op zit (dus een zarte kabel waar een andere zwarte kabel op aan vast is gezet). Dat stukje dat ik met de rooie cirkel heb aan gegeven was in tape gewikkeld en onder de pakjes drager geplakt. Met andere woorden helemaal geen functie. Ben geen elektricien maar volgens mij is de zwarte draad aarde en moet het ergens op een schroefje aan het frame vast gezet worden? En die groene draad die ik met een gele cirkel heb aan gegeven zat vast op me achter licht. Dus hou die roze achtige kabel over. Hieronder nog een foto hoe me bedrading op het blok vast zit.

Zoals je ziet heb ik de bruine draad over waar dat rooie stekkertje aan vast zit. Nou dacht ik dit moet de remlicht wel zijn. nou heb ik de how to van de bedradings schema gezien en idd de bruine draad gaat naar de nummer 11 de remlichtschakelaar.
http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=276
Nou snap ik niet zoveel van die schema. Maar moet ik dus een bruine draad was maken met zoon klipje in dat stekkertje. Door trekken naar me rem licht en dan?? zoals je op de eerste foto ziet heb ik maar een pennetje waar een draad op kan en dat is het pennetje van het licht. Nou moet ik zeggen heb ook zoon klein pitje in maar die geeft haast geen licht mischien doordat de voorige eigenaar die draden toch verkeerd heeft aan gesloten? Wie kan me hierbij helpen?