:: remkabels, sturen, a vering, enz
-
Hallo,
Ik zal me zelf eff snel voor stellen Natahn Breuts 15jaar Veldhoven.
Ik ben een vespa si project begonnen (moeilijker dan ik dacht) en ik heb alles gedaan, moet alleen nog even de puntjes op de i zetten. Dus heb ik wat vragen voor jullie:D
1, witte remkabels?
Waar kan ik witte rem/gas/depressie/bougie/cdi/ kabeltjes kunnen vinden?
(eigelijk alle kabeltjes die maar hebt)
2, wit stuur?
Waar zou ik een wit stuur kunnen vinden (mits ze bestaan:con:D)
3, Uitlaatje?
Wat is het meest mooie en beste (qua prestaties) uitlaatje, en waar die kan vinden.
4, Achtervering?
Wat zou een mooie hoogte zijn voor mijn achtervering?
Als er nog wat andere ideetje zijn, zijn die natuulijk van harte welkom.
Alvast bedankt
Natahn Breuts
wit stuur: ik zou dat dan gewoon zelf ff wit spuiten met spuitlak.
hoogte vering: hoe lager hoe mooier, maar je moet er ook nog iets aan hebben…
ja ik heb al wit stuurtje gevonden, maar hoezo veering laag is mooi?
ik vonf achter vering hoog wel vet?:O
Tip; Als je van witte uitlaten houdt? Pinasco heeft een aantal witte versies van hun uitlaten. Het is wel even zoeken, maar ook cker voor andere modellen zijn zij op de witte tour gegaan!
Ook kan je eens gaan kijken naar een monoshock voor de si. Is wat specialer en weer niet mogelijk op een citta of ciao.
ik zal eens gaan kijken
weet niemand waar je kabeltjes kunt halen in het wit?
Ik heb nog zo’n wit Pinasco uitlaatje 😀

De beugel is er wel vanaf geflext, maar deze uitlaat is origineel voor een Boxer en de beugel zat dus te ver naar achter. Als je een nieuwe beugel erop last en hem weer wit spuit zie je er niets van 😀
PM maar als je interesse hebt.
Nee, dan spuit ik liever mijn eigen uitlaatje wit, vind het model niks en de prestaties zullen ook niet veel voor stellen!
dan nog 1vraag voor de mensen met SNELGAS
ik wil een snelgas kopen, kan je bij het gas handvat de rem hendel ook aan doen of moet je dan zo’n remhendel ‘houder’ kopen zoals rem rechts van stuur? waar kan ik deze kopen, LINKS aub!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.