- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 4 maanden geleden door Wim.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 november 2023 om 10:33 #822522
Na vele jaren op dit forum bezig te zijn geweest
(ja ook onder een andere naam, daar kan ik niet meer mee inloggen,
ww kwijt en ander email) doken enkele jaren geleden plots allerlei reklame
uitingen onderaan en bovenaan de pagina op, zeer lastig.
Vooral op tablet bewegen ze mee met scrollen, vervelend dus.
Wie wil dat nou wel?Nu, deze ochtend plots een balk dat we hier cookies gebruiken, dus data van gebruikers
jatten om de website beter te laten werken, uhh de juiste reklame te kunnen uiten
naar gebruikers toe en meer.Als je op de website blijft ga je akkoord, en je kan alleen OK kiezen(zoals in rusland)
Waarom niet kunnen kiezen tussen “alles weigeren” en “OK” ?
Waarom eigenlijk die reklame?
Voor die 8 gebruikers?
Waarom data van gebruikers pakken?Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.10 november 2023 om 14:15 #822523Cookies accepteren (of cookies in het algemeen) zit al op deze website vanaf dag dat we dit forum zijn gestart. Dat komt omdat Google Adsense op deze website zit, waar wat kleine inkomsten uit komen – en ik hier de kosten mee dek.
Ik weet niet of dit stand blijft houden want de kosten zijn nu meer dan de inkomsten, dus wellicht trek ik de stekker er uit.
Als je op een pagina bent waar de reclame erg raar staat mag je mij best een bericht sturen plus een foto erbij, dan ga ik er naar kijken voor je.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 november 2023 om 15:40 #822526Nee hoor, als de stekker er uit gaat dan maakt t mij niet meer uit.
Maar ik koop bijv. een tel met 15cm beeldscherm.
Gewoon, lekker groot.
Als dan op 3cm bovenin in beslag wordt genomen door de university of Londen institute in paris.
Nu vandaag dus, wat er verder steeds komt zie ik niet eens, men leest dat gewoon niet.
Cookies zouden dan zijn voor gerichte reclame,
nou, lekker gericht.Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.10 november 2023 om 16:38 #822527Ik heb de reclame uitgezet.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 november 2023 om 16:56 #822528🙂
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.13 november 2023 om 08:36 #822586Ik vind die reclames ook niks, maar als dat einde forum betekend… staat veel informatie op hier. Zou zonde zijn. Denk dat als de reclame de kosten moet dekken je dat dan maar voor lief moet nemen. Maar dat is puur mijn mening.
13 november 2023 om 10:04 #822589Sponsors:

Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.