Vespa-Ciao.NL
:: Reiniero’s Vespa

Home Forums Perso’s Projecten Reiniero’s Vespa

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 237)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Calibrata past gewoon met kickstart hoor :con

Misschien een SP , of Simo racing ?

LeMoN
      Bijdrager

spatbordje maakt het wel mooier, maar ik blijf toch bij mijn standpunt dat dat stuur niet staat 😛

Anoniem

LeMoN :
          spatbordje maakt het wel mooier, maar ik blijf toch bij mijn standpunt dat dat stuur niet staat 😛

zeur niet joh:P

op een racer is een laag stuur het mooiste..
          en een M-stuur is iets wat het bruut en extreem maakt..
          ik vind het passen bij zijn brommer zoals hij er NU bij staat (optisch)

reiniero
          Topic starter

danke schön:P ahaha ja ik vind het ook wel vet staan en je ziet het niet snel op een vespa en het rijd en zit erg chill;)

LeMoN
            Bijdrager

Steven_Stepje :

LeMoN :

zeur niet joh:P

op een racer is een laag stuur het mooiste..
              en een M-stuur is iets wat het bruut en extreem maakt..
              ik vind het passen bij zijn brommer zoals hij er NU bij staat (optisch)

ik zeur niet, ik uit mijn mening, en ik vind hem niet echt op een racer lijken door de bagagedrager 😛 als hij zijn bagagedrager eraf haalt dan zou ik de ciao veel mooier vinden, maarja ieder zijn eigen smaak & mening.

Fredzzz
              Moderator

Je hebt er zowieso vooruitgang op gemaakt met deze Ciao. Wat maakt het uit dat het eerst een mooi standard nieuw model Ciao was; hij ziet er zo veel vetter uit.

En opzich heeft LeMoN gelijk, met bagage drager lijkt het minder veel op een racer. Kijk naar mijn oude Ciao/barry’s Ciao, die heeft ook geen bagage drager en lijkt wat meer op een racer.
                Maar omdat jij weer geen achterspatbord hebt vind ik hem weer wat meer op een racer lijken… Ziet er wat ruiger uit zo.

Tot 4 Augsustus 2007 he… Brommer moet mee…

G-no
                Donateur

hij is er naar mijn mening ook op vooruitgegaan:thumb M stuur is mooi, maar dit model niet…

Anoniem

bagage drager is idd niet mooi, heb hier ook niks overgezegd. alleen over het stuur..
                    maarjah, het is (voor mij) veel en veeeeeeeel mooier als hoe die was..standaard dus..

reiniero
                    Topic starter

G-no :
                      hij is er naar mijn mening ook op vooruitgegaan:thumb M stuur is mooi, maar dit model niet…

welk model vind jij dan mooier die breede? het leek me niet zo chill zitte deze zit eg vet chill… maar moet ik eens in de toekomst proberen

Bo3T
                      Bijdrager

ziet er vet uit hoor:lol

Toad
                        Bijdrager

damn, wat een brute setup onder een nog brutere ciao :D! goed werk hoor! alleen vind dat M stuur persoonlijk niet mooi 🙁 mja smaken verschillen he 😉

heuvel85
                          Bijdrager

ik vind dat korte cross stuur mooier als dat M-stuur..

die M-sturen horen op een kreidler of zunndap..

maja
                            ook dat is mijn mening!

verder ziet hij er top uit!

masters
                            Bijdrager

ik vind em egt vet uitzien, maar wat jullie zeggen van die drager eraf, dat kan in zijn gevalt neit zomaar, het is een ciao mix…(toch?)

reiniero
                              Topic starter

thx vooor de reacties

ja klopt als de bagagedrager eraf gaat kan het zadel er niet meer op dus het moet erop of dat witte zadel moet er op maar ja dat heb ik er ook maar opgeslagen dus.. maar ik zie wel wat ik doe;) en crosstuurtje komt er miss nog in ik kijk wel wat lekkerder rijd.

N!CKs

het ziet er echt super uit reiniero:thumb. dat vorkje maakt het echt af. het stuurtje staat hem ook goed. maar denk toch dat een crossstuurtje beter staat. en met de bagagedrager ziet het er ook nog super uit:D.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 237)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.