Vespa-Ciao.NL
:: Reiniero’s Vespa

Home Forums Perso’s Projecten Reiniero’s Vespa

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 237)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Topic starter

mwa het moet ook allemaal niet ZO opvalle:P maar ja ik wilde nog effe iets vragen

ik ruil het volgende mijn ebr met stuur en me speedengine enz.. tegen 170 euries + malossi vario met 3 rollensetjes

reiniero
      Topic starter

nouw nu komt tog egt de definitieve setup

*speedengine elektronische ontsteking met kickkrukas*
        **42mm alu polini**
        ***kickstart kleine helft***=)
        ****vario +100mm + malossi****
        ***** ninja wrs of gianellie moet effe kijken wat het beste rijd*****

hansieb
        Moderator

Waarom is je oude setup weg.

Btw stfu rijd nu met mijn vario kit en 100mm schijven + malossi vario.

Trekt erg lekker door en erg lekker op, maar zonder malossi vertanding JEZUS giert en trilt aan alle kanten. En het gaat ook niet hard maximaal 70 -75.

Fredzzz
          Moderator

Ninja is wel vette uitlaat ervoor.
            Kickstart speed engine klinkt leuk.

erwinko :
            sterker nog. je poeder hecht niet eens op je plamuur 😛

anders zou je kappen enzo ook kunnen laten coaten 😉

Je kappen kan je ook coaten; moet je wel de juiste coater hebben die het kan.

timschilders
            Bijdrager

reiniero :
              nouw nu komt tog egt de definitieve setup

*speedengine elektronische ontsteking met kickkrukas*
              **42mm alu polini**
              ***kickstart kleine helft***=)
              ****vario +100mm + malossi****
              ***** ninja wrs of gianellie moet effe kijken wat het beste rijd*****

precies dezelfde setup als mij alleen heb ik een andere uitlaat:P

reiniero
              Topic starter

hahaha vetjes kun je me zegge welke rollen jij erin hebt?

stfu>>

whehe je mag dus wel met deze uber setup rijden maar niet met een zielige 80 cc 😉

reiniero
                  Topic starter

ahahaha ja:P maar ja schijt aan ook d8 ik ik wil gewoon een lekker chill maar snel blokje hebbe:P

stfu>>

achjah onwetende ouders, iedereen kent ze wel:D

reiniero
                      Topic starter

ik heb meerder slecht nieuws

2 boetes moet ik betalen

1: ik had eieren op een huis gegooit met paar vrienden en vuurwerk voor de deur gegooit shade : 400 euro

2: ik reed met een vriend een keer door de straat en op het eind stond een motor wout ik d8 kut snel draaien dus ik reed snel naar links was fietspad voor andere kant eigenlijk dus hij zag dat ja ik aanhouden zegt hij ja je rijd aan de verkeerde kant ik zo ooh ja niet in de gaten ja laat je certificaat maar zien ik ja heb ik niet ooh ja dat word dan een boete verkeerde richting : 50 euro geen certificaat : 130 euro :2 = 65 + 50 = 115 euro betalen dus ik moet nu in totaal 60 + 65 = 125 euro betalen want helft van 115 of je 50 euro moet vriend wat achterop zat betalen.en we hadden met 7 man eieren gegooit.

en setup word weer veranderd die jongen waarvan ik een superbravo zou halen heeft hem opeens verkocht zat vario en kick op voor maar 65 euro.
                        en ik ga tog voor een scooter sorry jongens maar helaas ik ga de oranje nog afmaken maar dan gaat die ook de deur uit en dan word de scoot geruilt tegen mijn andere vespa met 650 euro erbij.

TimoO_
                        Donateur

zozo… dat is nicht zo goeie he :P. krijg je er ook van. ik heb nog nooit zoiets geflikt (a). volgens mij.

wel jammer dat je voor een scooter gaat :(. als het een aerox is he jonge :no.

ArvidW
                          Donateur

Oh Reiniero, koop toch geen scooter:o Koop een schakel ! 😀

Jammer dat je die Vario + kick niet hebt kunnen bemachtigen:( Maarjah, zo gaat het vaak op MP:(

Wat voor een Scooter (uhmm, toch maar een schakelbrommer?) wordt het? Jetforce:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

masters
                            Bijdrager

je moet een runner kopen:) op een vespa ciao na men lievelings voertuig:P(op auto’s en motoren enzo na dan:P) ik heb wel een vraagje, ik zie daar boven ergens dat jij een ebr voorvork hebt en die toen der tijd wouw ruilen. doet jij die miss verkopen aan mei:lol als ie er nog is dan he;):D:P

Frits
                              Bijdrager

koop een schakel man reiniero
                                kut scooters kut geluid maar zelf weten ik deed het niet
                                stofzuigers zijn t schakel is veel mooier

hansieb
                                Moderator

Frits :
                                  koop een schakel man reiniero
                                  kut scooters kut geluid maar zelf weten ik deed het niet
                                  stofzuigers zijn t schakel is veel mooier

Grapjas 🙂

Vond dit niet echt als een grasmaaier meer klinken : http://members.home.nl/gbos/VIDEO_054.mp4

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 237)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.