Vespa-Ciao.NL
:: Reiniero’s Vespa

Home Forums Perso’s Projecten Reiniero’s Vespa

12 berichten aan het bekijken - 226 tot 237 (van in totaal 237)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

OMFG…

sprakeloos………………….:o

jij ebtn egt over the top kerell

nah succes amar weer:P

Mike

reiniero
      Topic starter

2e keer… maar ja ik kan er weinig aan doen.. kun je wel weer zo’n reactie geven maar ja ik ga er nu geen geld meer aan uitgeven als ik het erna weer weg kan doen.. omdat mijn ouders het niet goed vinden.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

bedoel het ook niet dom, maar is gewoon jammer.

je zal er zelf ook niet echt blij mee zijn, maar toch kloten

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

barry
          Donateur

Nee toch.Altijd positief blijven.Komt allemaal in orde hoor.Absoluut geen spullen gaan verkopen,krijg je echt spijt van achteraf.
            En die boete………Vliegende post!!Ze sturen na een maand immers een herinnering,dus kan je weer sparen.

reiniero
            Topic starter

het moet zowiezo de deur uit hoor barry van mijn ouders.. en ja dus.. ooh ja en trouwens je pakket was terug gestuurt:s waarom? geen idee ga morgen voor je informeren wat heb hier 16 euro voor betaald en niet dat ik dat dalijk opnieuw moet betalen.

maar nogmaals ik wil dit ook absoluut niet, maar het moet dus ik maak hem origineel en dan zie ik verder wel… miss nog een 50 snel of zo..

Jeroen
              Bijdrager

Nou ik wens je heel veel sterkte ermee, hoop dat je de vespa hobbie toch nog kunt doorzetten:|

diac
                Bijdrager

dat vind ik nou echt jammer voor je.
                  heb je je helemaal kapot gewerkt om zo een mooie ciao in elkaar te zetten, komen dan van die “ouders” en zeggen effe dat je je brommer moet verkopen:S
                  oke, opzich hebben ze wel gelijk.. het zijn maar twee jaartjes..
                  en daarna wil je ook graag een auto/motor, neem ik aan.
                  dus dan kun je je niet nog meer boetes permiteren..
                  maarja, sterkte jong en hopelijk blijven je ouders er niet te lang over zeiken 😛

hansieb
                  Moderator

Dit is inderdaad vreemd , ga ff hard werke en dan ken je de boete betalen.

Spullen verkopen ga je spijt van krijgen echt waar….

Edit: gewoon doorgaan knul!

TimoO_
                    Donateur

hm jammer, ik had nog gehoopt op een race maar dat gaat dus niet door.

maar ik zeg je wel 1 ding, de vario zou ik niet verkopen. dat is gewoon pure optrekpower dat wil je toch wel hebben op je schoolbrommertje? en hij gaat minder hard door vario dus kan je toch nog een mooie 50 snel en citypower eronder zetten.

reiniero
                      Topic starter

klopt klopt… ik zie wel wat ik ga doen van de ene kant wil ik hem niet weg doen en andere kant ook weer wel.. maar denk wel dat ik hem wel wat ga afvoeren ander blokje of zo.. 50cc met kickstart en vario of zo en dan proma cc eronder.. zoiets denk ik wel want wil niet dat die door de blauwe word afgepakt:S

reiniero
                        Topic starter

hier nog wat nieuwe foto’s waarschijnlijk gaat het tog niet weg maar de summit gaat wel weg omdat ik daar toch niet mee ga rijden dus die staat te koop.. 100 euro incl verzendskosten.

de papkarre
                          Bijdrager

echt zwaar kut voor je ik heb het ook bijna gehad

12 berichten aan het bekijken - 226 tot 237 (van in totaal 237)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.