Vespa-Ciao.NL
:: Reiniero’s Vespa

Home Forums Perso’s Projecten Reiniero’s Vespa

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 237)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

beetje buigen ( nog hoger:lol )

Mike

hansieb
      Moderator

Je weet niet of een evo beter of slechter is , maar als je kijkt naar de inlaat is deze bij een reedvalve vele malen geflowder + er zit een 4 kleps membraan op. Zou wel eens grappig zijn om te zien wat het nou scheelt een 19mm evo blok vs een 19mm deps blok beide met dezelfde setup.

Die summit tja hij is leuk voor een brommer maar ik denk niet leuk voor onder de jouwne. Hij staat wel leuk onder si tjes

de papkarre
        Bijdrager

@hansieb over dat sproeier verhaal trouwens volgens mij moet je ook een grotere stationair sproeier erin doen (je kan het altijd proberen is niet veel werk)

TimoO_
          Donateur

KennyVespa :
            dit vind ik dus de grootste onzin, evo engine presteert net zogoed als een reedvalve dus vind dit beetje onzin, heb ik je al vaker horen zeggen, als die zo slecht is waarom houd je hem dan 😛

dat zeg ik dus ook, evo engine zal even snel gaan als een reedvalve 😛 daarom zet ik slecht tussen aanhalingstekens. ik hoor iedereen klagen over de inlaat van de evo engine en “koop je toch een reedvalve” maar dat wil ik nog wel eens zien.

nou reiniero niet wisselen van blok in ieder geval. ik ben echt benieuwd hoe mijn blok tegenover jouwe zal presteren.

barry
            Donateur

Zonder kap past deze perfect,met kap,moet er een klein stukje uit de kap,maar dat zie je achteraf niet meer.
              Ook de tuut van de uitlaat een beetje uitschuren,omdat er vernis kan inzitten.Daarna een tikje met een rubber hamer & nooit last van lekkages.

reiniero
              Topic starter

HIJ ZIT EROP:D wat een ding zeg echt te vet hier de foto’s SMULLEN MAAR:)

barry
                Donateur

Gewoon sjiek.Wel nog even wat aanrommelen met verschillende gewichtjes in je vario & je zal versteld staan van de trekkracht.

diac
                  Bijdrager

ziet er beter uit dan ik gedacht had:thumb
                    jammer dat de kap er niet meer op kan:(

Tim
                    Bijdrager

ziet er zeker mooi uit.. ben ook wel beniewd naar de prestaties.

reiniero
                      Topic starter

haha ja ik ook zeker maar ik had hem net effe gestart 🙂 mooi geluidje maar me moeder zei dat ik hem uit moest doen omdat het te veel lawaai maakten en vooral zo s’avonds want met die 19mm kit maakt die veel meer geluid dan met die 13/13 😛

binnenkort nieuw filmpje met de summit

ook ruil ik die 100cc simo uitlaat tegen een bijna gloedjenieuwe proma cc

edit : ook ga ik mijn 13/13 met filter ruilen tegen een faco twinner

Edjuh
                        Bijdrager

Die summit is zo vet he, die lak is gewoon metallic, zou op een brommer niet misstaan:) Bij Eddi heb ik hem ook nog even mogen bewonderen, sindsdien is mijn achting ervoor gestegen! Mooi!

En druk aan het handelen he?!;)

.-{2F4OV}-.

Proma cc zal lekker lopen! Je hebt zelf wel gezien hoe die bij mij liep:thumb

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

summit ziet er leuk uit, tonni had zo eentje geprobeert op de meeting.

hij deed bar weinig met optrekken, ben benieuwd bij jou?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

reiniero
                              Topic starter

SLECHT NIEUWS (ALWEER:(:s)

heb weer slecht nieuws.. heb die boete binnen gekregen van 3 maanden geleden.. flinke boete… en ik ben blut.. dus en mijn ouders waren er niet al te blij mee en zeiden : dan verkoop je je brommer maar:S:( :'( :'(

en daar heb je het weer dat gezeik… maar ja was zelf al van plan om het iets te gaan afvoeren omdat ik nu in valkenburg op school zit en daar rijden heel veel politie rond:( helaas dus ik weet nog niet wat ik ga doen.. summit top racing gaat denk ik de deur uit:( egt super kut maar ja.. en het blokje ook denk ik omdat me ouders daar tog weer over liggen te zeiken te hard gaat en te veel lawaai maakt.. en dan maak ik hem denk ik origineel en vario misschien weg daar ben ik nog over aan het denken.

en dan kijken wat ik dan ga doen brommer verkopen en iets anders zoeken..

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

dit is volgens mij al de 3e keer dat je al het spul weg gaat doen..

zonde hoor ..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 237)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.