Vespa-Ciao.NL
:: Reiniero’s Vespa

Home Forums Perso’s Projecten Reiniero’s Vespa

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 237)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Topic starter

Bedankt, dat je hem een special vind:)

ja miss komt er nog een ebr in als ik het geld heb maar er komen nog een paar leuke dingetjes deze kant op;) die zien jullie aankomende week :D.En ben nu bezig met afstellen met de deps 43mm
      het lukt al beter maar ja is allemaal maar gekut.. heb nu 2 panty-lapjes erover en doet het al een stuk beter maar, nu valt ie heel af en toe uit.. dus moet even kijken met de sproeier maar ja ga er nu niet meer TE veel aan doen, want de 19mm komt eraan:)
      En dan moet die ook weer worden afgesteld dus..:P

edit : die 100cc uitlaat maakt me wel een kabaal zeg:o

hansieb
      Moderator

Ben benieuwd of je ook het BWOAP verhaal krijgt , anders is er iets serieus vreemd aan de 19mm kit van malossi.

Ben er nog niet uit wat het nou moet zijn , op de meeting had SIL , EDDI er last van ik heb het er ook nooit uitgekregen.

Ik dacht eerst dat het aan de std krukas lag ( te weinig carterdrukt ) maar met de volle wangen had ik het nog, jayton had een theorie dat het aan de verkeerde combinatie van de stationairsproeier en hoofdsproeier lag ( hij had ook last van het bwoap verhaal ).

Al met al een kut probleem en thomas heeft het niet.

reiniero
        Topic starter

ja ik zal zien, maar wat bedoel je met het bwaop verhaal? dat die gewoon uitvalt of wat ?? want die van SIL reed op de meeting toch zeeer netjes:) en ik heb nu die muzzuchelli halfronde.

edit : nog wat foto’s geschoten :

hansieb
          Moderator

Als je vanaf stilstand vol gas , verzuipt die em.

Dit had sil en eddi , dus volgas vanaf stilstand stationair kon niet. Je moest eerst toeren maken en daarna pas kon je vol gas wegrijden.

Erg vreemd thomas heeft dit niet , misschien ligt dit aan de carb ik heb hier nu 2 x 19mm liggen.

Mijn 19mm en thomas zijn 19mm , beide ga ik ofcourse ff testen als ik nog het BWOAP gedoe vanaf stilstand heb.

barry
            Donateur

kaas met grote gaten.mooooiiiiiiiii

reiniero
              Topic starter

haha ja dankje:) ben er zelf ook trots op 😛

crossfreak
                Bijdrager

stellen julie wel julie carb af….ik met me 28mm had het ook dat hij er in verzuipt stilstaan volgas…met een paar sproeiers en benzine/lucht schroeven zitten kutten heb ik het niet meer….

maar met andere sproeiers alleen kutten helpt ook natuurlijk..dat met benzine/lucht verhouding moet als laats ofcours :con

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

Bwoappppppp bwoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

sorry kon het niet laten

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

ArvidW
                    Donateur

crossfreak :
                      stellen julie wel julie carb af….ik met me 28mm had het ook dat hij er in verzuipt stilstaan volgas…met een paar sproeiers en benzine/lucht schroeven zitten kutten heb ik het niet meer….

maar met andere sproeiers alleen kutten helpt ook natuurlijk..dat met benzine/lucht verhouding moet als laats ofcours :con

Hahaha, ik ken geloof ik een filmpje van jou citta waar je blok ook niet zo heel super afgesteld was meen ik me te herinneren:P

En ik ken geloof ik ook het resultaat ervan, mooie foto van je uitlaatpoort:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

crossfreak
                      Bijdrager

tja..ik stel hem niet af…dat doet iemand anders voor me hij heeft dus ook me cilinder getuned enzo….ik heb meer me citta op geknapt….maar wil hem nog steeds op een test bank knallen :duivel

Edjuh
                        Bijdrager

Ik vind het echt een vet ding nu uiterlijk en motorisch.

MAAR, wat me op de meeting opviel, is dat de afwerking en verf in het echt niet geweldig zijn, dus op de foto’s vind ik hem wel vetter.

reiniero
                          Topic starter

wat bedoel je? stukken eraf of wat?

Edjuh
                            Bijdrager

Het plamuurwerk niet erg strak, een beetje onregelmatig en de lak niet heel netjes.

reiniero
                              Topic starter

ja plamuur is idd niet mooi dat wilde ik nog strak gaan maken maar ja heb er niet veel tijd voor eerst dat blokje goed lopen;)

hansieb
                                Moderator

crossfreak :

Onzin , dit is een reedvalve geen simo blok.

Elke sproeier heeft er al ingezeten het bwoap vanaf stilstaand gaat echt niet weg :boos

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 237)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.