Vespa-Ciao.NL
:: reiniero’s CITTA

Home Forums Perso’s Projecten reiniero’s CITTA

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Topic starter

nouw ik zal dan ook maar eens een perso maken ik ben ook al enige maanden hier op het forum aan het rond neuzen.

nouw het begon allemaal toen mijn broer 16 werd hij wilde natuurlijk een brommer hebben en kreeg van mijn tante een gilera citta dus hij die gekocht voor 100 euro, maar hij liep niet dus zij wat daar aan kloten maar ja ik wist er toen ook nog niet echt veel vanaf maar ja die kleuren waren niet om aan te zien en hij reed er enkele weken mee rond maar hij voelde zich niet echt op zijn gemak dus hij kocht zich een oranje fox dus toen stond die citta daar maar en ik men ouders lief aangekeken en vroeg mag ik dan die brommer hebben:P:D en ja het mocht.

dus ik wat in de tuin rijden daarna hier voor wat in de straat maar ja ding liep maar 30 dus ik wilde wat harder ik meteen een 70Dr evo gekocht met een 13/13 en leo krul ik wist helemaal niet hoe dat inelkaar gezet.

dus ik was toen gewoon voor wat uitlaten op marktplaats aan het kijken en toen zag ik die Leo Hm van roel daar staan en die wilde ik kopen maar mocht niet van me ouders dus ik had hem wel op msn en toen had ik aan roel gevraagd of hij eens met mij naar men citta wilde komen kijken en hij kwam en alles geregeld de cp’s moesten gewoon werden afgesteld en dat was het:P:P. maar ja hij liep al een aardige 55 (door de snor inlaat).

en toen had ik me nog een polini top one gekocht en die weer verkocht en daarna had ik me een Leo Hm gekocht en die heb ik nog steeds maar ja ik zag dat iedereen hier een vario had dus ik was wat op belgiëse sites aan het kijken en ik vond een achterbrug met kickstartblok en vario erop ik die gekocht voor maar 50 euro!!!:P zeer leuke aanwinst maar daarna was die kleuren wel beu dus toen ik 15 werd (23 januari) had ik me spuitbussen gevraagd voor mijn verjaardag en ik een paar weken gespoten en ik vind dat het erg mooi is gelukt hier zijn wat foto’s.

hier is die met de polini top one en met kickstart blok.

hier met de leo HM

de vario

hierzo naar wat spuiten

en hier hoe die nu is:D:D:d ik vind het zelf wel mooi geworden:P

hier nog een paar met de leo HM

nieuwe foto’s met 2fvov blokje :D:D

graag jullie commentaar:P?

Wouz-LwB
      Donateur

Foto’s doen het niet ?

reiniero
        Topic starter

ja idd ik weet niet wat ik fout doe:S

Fredzzz
          Moderator

heb ook al gecheckt, geen id…

hansieb
            Moderator

Eikels… moest nog http:// voor…

Tis een leuke citta geworden! :thumb

timschilders
              Bijdrager

`nu doen ze het;)

leuke citta, mischien een inbouw achterlichtje kopen zodat je dat ding op het spatbord weg kan halen en zo de kenteken plaat wat hoger hangen, en stuur naar achteren!
                kleurencombi is erg mooi! setup ook wel lekker, ik zou wel een malossi multivar aanschaffen, erg veel verschil, rijd 100x fijner!

Fredzzz
                Moderator

ziet er perfect uit, beter als ik had verwacht :thumb, kleuren passen ook mooi bijelkaar.. zeker mooi
                  eerste citta die je ‘onder handen hebt genomen dus’?!

Frits
                  Bijdrager

Leuke citta hoor

Zou alleen het stuur even recht zetten
                    en andere zadel pakken
                    voor de rest mooi ding

Fredzzz
                    Moderator

oh jah, zet er neon op anders 🙂 ook altijd lachen… gewoon leds dus, blauwe leds op batter/accutje…

reiniero
                      Topic starter

ja denk dat ik me nog een inbouw achter licht erop doe maar ja zadel laat ik erop zit wel super chille:P en stuur ja moet even recht maar ben nu pitte dus geniet er maar van:P:P:P

TimoO_
                        Donateur

mooi brommertje geworden reiniero :thumb goed werk verricht hoor 😛

barend f
                          Bijdrager

ziet er goed uit kerel:D HM :thumb

reiniero
                            Topic starter

nieuwe foto’s met de leo HM

joey636
                              Bijdrager

beetje een tonige foto maar oke.
                                ziet er wel leuk uit.
                                maar waarom geilt iedereen zo op die hm’tjes.
                                ik vind die uitlaten maar niks maar oke ieder zijn eigen smaak.
                                en onder een citta zie ik liever een canon of een racing.
                                maar je hebt wel mooie kleuren gekozen dat vind ik wel.
                                alleen nog een racing of een canon zoeken dan zou ik hem dus eigenlijk klaar noemen.
                                maarja dat is je eigen keuze nog succes ermee.

November Rain
                                Bijdrager

hehe tjek m leip kijken
                                  😉

ma wel een leuke citta jaha.. ff die leo oppoetsen met commandant ofzo 😉

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.