Vespa-Ciao.NL
:: Reflectors:|

Home Forums Techniek Framedelen Reflectors:|

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Topic starter

Heey mense, k heb achter op de zijkant vd koplamp van die lelijke reflectors zitten

http://www.vespa-ciao.nl/datas/users/266-DSC00706.JPG

Ze irritere me eg ma k weet niet precies wat k ermee moet.. K heb er een schroevendraaier achter gezet nu heb k die reflector eraf. Die zat met zon pinnetje wat van smal naar breed loopt geklemd in en gaatje( jaaaa duidelijk uitleg:|) Mja nu heb k die reflector daar ook weer vanaf en heb k gwoon en rond kunstof plaatje dat kan k er weer in klemmen. maar daar zitten plakselresten op van dat reflectortje. Nu is de vraag: Wat zou het beste uitzien als k dat rondje zwart spuit of blauw( bijna dezelfde kleur als het frame).

bvd Jacky

Monstercitta
      Bijdrager

Spuit je de reflector tog in kleur>? Kan je ze mooi gewoon weer terug klikken:P

Jacky
        Topic starter

ja dat ben ik ook van plan, ma k heb de reflector van dat konstof rondje af dan spuit k dat en klik k dat terug. Maar welke kleur?:P

Marcc
          Bijdrager

ik heb daar van die carbonstickertjes overheen geplakt en dat ziet nog best leuk uit ook !!

Jacky
            Topic starter

ook goed idee ja, maar k heb hem nu zwart gespote en ziet ook wel leuk uit bij me zwarte kapje om t stuur enzo:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.