Vespa-Ciao.NL
:: reedvalve set etc etc

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden reedvalve set etc etc

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cris
    Topic starter

Moet ik het dan voorzichtig een beetje veilen ofzo??
      het is namelijk een beetje een v-vormpje en wel miniscuul.
      ik zal kijken of ik er een foto van kan maken

ArvidW
      Donateur

Belangrijkste is dat de zuiger-cilinder speling op dat punt niet te klein is geworden…

Mocht je het zeker willen weten kun je het na laten meten met een 3punts meter, je kunt ook gewoon ff met je zuiger in de cilinder gaan voelen of hij daar niet minder speling heeft dan bijvoorbeeld bovenin de cilinder.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

cris
        Topic starter

Bedankt voor julllie reactie, het puntje waar ik het over had is eigenlijk wel heel klein. Een vriend van me kwam langs en ineens was het gaatje wel heel erg klein, ik was gewoon geschrokken denk ik omdat ik ed cilinder net binnen had.

maar het goede niews is in ieder geval wel dat ik nu alles binen heb, dus nu maar inelkaar zetten die handel. ik laat het alleen wel doen door MHR van dit forum. Die heeft er veel meer verstand van als ik en ik kan hem via via.

maar goed dat was het eers wel weer, in ieder geval bedankt allemaal.

later

hansieb
          Moderator

Terugsturen! laat hun maar een nieuwe opsturen.

Volgens mij heb je er 200 euro voor betaald ?”

hellchaiser
            Bijdrager

ja idd het moet gewoon 100% hansieb heeft helemaal gelijk

MHR
              Bijdrager

kheb de beschadiging gezien, is miniminimaal gaat ie echt geen last van hebben.

cris
                Topic starter

Terug sturen gaat hem echt niet worden,dan moet ik nog meer ervoor gaan betalen zeker.
                  de Deps heeft me in totaal 243 euro gekost, maar ja de invoerrechten waren 36 eu en ook nog een 17 eu inklaringskosten eroverheen:S
                  maar goed ik heb hem nu eindelijk en ik ben er erg blijk mee, en zoals MHR al zegt, ik zal er weinig last van hebben, het is maar een heel klein miniscuul stukje.

dus nu maar hopen dat ik er echt geen last van krijg.

Edjuh
                  Bijdrager

Zonde man, voor 160 euro heb je al een simonini cilinder.

cris
                    Topic starter

jah maar ja dan moet je weer van alles aanpassen! en dan zijn de totale kosten nog weer hoger

hansieb
                      Moderator

Maak er iniedergeval melding van! laat ze maar wat geld terugstorten….

Ik zou het er niet bij laten zitten bij zoveel geld.

cris
                        Topic starter

ik heb een probleem!! MHR van dit forum is bezig met het inmekaar zetten van de ciao, en is het blok aan het monteren, nu is er alleen een probleem, mijn snaar is te kort!, DUS de snaar van de vario.

de Snaar is te kort aangezien anders de luchtfilter niet past. Heeft iemand enig idee wat voor maat er dan tussen moet?
                          ik heb verder al wel gekeken naar maten, maar ik zie dan alleen maar maten voor de citta en si.

zelf heb ik een ciao met 100 mm schijven.

Edjuh
                          Bijdrager

Moet je naar een automaterialenzaak gaan, die hebben heel veel maten snaren. Ik kan altijd ruilen dus als je niet met de brommer langskan moet je vragen of dat kan.

cris
                            Topic starter

Heeft er ook iemand de exacte maat?Iemand met een soortgeleik motorblok dat scheelt me weer veel gezeur.

alvast bedankt

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

Ik heb hans aan de lijn gehad, als je gewoon een ciao malossi snaar hebt moet het daar niet aan liggen.
                                Ik had/heb me blokje altijd ongeveer in het midden en was de snaar goed.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel
                              14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.