:: Redbull Alpenbrevet 2012
-
jan-willem :
ze zullen vast een vergunning hebben en daar zal een van de voorwaarden van zijn dat de brommers aan de wegenverkeerswet moeten voldoen.
Nee meneertje, wat jij bedoelt is het RVV, Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990;)
Morgen examen dus mij maak je niks wijs:P
Maar dit lijkt mij ook wel wat
Die snelheid moet je denk ik niet zo nou op kijken, gewoon citypuffert en gaan!:D
Robertez :
Ik heb het ook lopend gedaan, was 1 van mijn eerste bergtochten. (vermoeiend :P)
Zeker een mooie route, denk eigenlijk dat je zonder vario beter kan gaan lopen of de rijdende stoomtrein kan pakken :con
Bovenop de berg wacht in iedergeval heerlijke patat.
Zeker, de patat was zeker goed en het uitzicht ook!
Heb jij ook dat steile pad gelopen met die betonnen platen erin?
Anders heb je inderdaad de stoomtrein nog, helaas heb ik deze alleen naar beneden genomen wat toch wat minder is als omhoog klimmen met machinaal geweld!
Het was inderdaad het steile pad.
Stoomtrein reed er vlak langs.
Heenweg ging goed met lopen maar toen ik terug bij de auto kwam kon ik echt direct slapen..:P 😀
2 jaar geleden ben ik daar ook geweest ik ben er toen met dat stoomtreintje heen geweest, eenmaal boven even een braadwurst naar binnengewerkt hahah
Mooie omgeving daar, alleen tering eind rijden haha
http://alpenbrevet.redbull.ch/fan-werden-fan-sein/ De inschrijvingen waren gisteren begonnen. De eerste 400 plaatsen zijn al weg. De volgende 200 inschrijvingen vinden volgende week woensdag 25 juli plaats.
Het evenement vind op 15 september 2012 plaats!!!
Denk niet dat dit hem gaat worden dit jaar, maar ooit wil ik deze nog eens rijden
(ondanks de wat aparte regels mbt tot snelheid)
Maar is er ergens over de grens niet een leuk stukje natuurgebied waar je lekker kunt cruizen?
Dan sowieso wel voor volgend jaar want dit jaar gaat het met mooi weer niet meer lukken denk ik.
Lijkt wel wel uber om ergens in Duitsland of iets dergelijks te rijden.
Florian! :
Lijkt wel wel uber om ergens in Duitsland of iets dergelijks te rijden.
Dit lijkt mij ook nog eens vet om te doen want onderin bij Limburg ligt 1 van de grootste natuur gebieden van Duitsland.
En je zit daar ook aan de voet van de alpen dus het glooit er best
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.