Vespa-Ciao.NL
:: Redbull Alpenbrevet 2012

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Redbull Alpenbrevet 2012

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Sleutelbeheerder

anders leuk door naar luxemburg tuffen ook mooi gebied

speedbuxy
      Topic starter

Misshien is het een nog leuker idee om een soort middenweg tussen nederland, duitsland en italie te zoeken.
        Dan is de tour ook voor rijders van het duitse en italiaanse forum intressant en kunnen we mooi onze eigen internationale grote toer op gaan zetten:thumb

pepko
        Donateur

De VCT-2012 Europe edition?

speedbuxy
          Topic starter

pepko :
            De VCT-2012 Europe edition?

Bv dat klinkt al niet eens verkeerd:thumb

Lennaert
            Sleutelbeheerder

zullen we er dan zowiezo 2012 van maken
              en de titel kan wel iets spannender.

gezien we 2012 allemaal eraan gaan. 🙂

citta_ian
              Bijdrager

klinkt supper allemaal, alleen ideeen zijn zo gemaakt. een tour organiseren (internationaal) valt erg tegen.

de wetten zijn al heel anders enz enz enz.

eerst zal ik een een nederlandse tour meerijden 😛 maar tegen die tijd
                en je kunt hulp gebruiken, hoor ik het graag!

gz

tnerual
                Bijdrager

MOET het een automaat ofzo zijn?
                  Want zie dit eigenlijk best zitten, maakt niet echt uit met welke brommer 😉

hansieb
                  Moderator

tvmierlo
                    Donateur

tnerual :
                      MOET het een automaat ofzo zijn?
                      Want zie dit eigenlijk best zitten, maakt niet echt uit met welke brommer 😉

automaat of 2 speed handgeschakeld (puch 2 bak bijvoorbeeld).

Maar het ziet er wel supervet uit, alleen wel jammer dat er een limiet aan vast zit wat betreft het aantal aanmeldingen. Maar het is nu al een heel geregel. Ik hou het voor nu toch maar op de mini-Alpenbrevet 8 mei aanstaande.

dit is trouwens nog wel een leuk filmpje, te kijken in 1080p:

Florian
                      Moderator

Best wel vaag dat je max 30 mag, want dat zou dan betekenen dat als je in de voorste rij komt en een beetje normaal kunt rijden je dus wint.

Maar gewoon een dikke engine, en dan op een recht stuk waar het lekker rustig is vol boeken, en dan weer lekker rustig:D

hansieb
                        Moderator

Je wint niet op puur snelheid dacht ik, ook gekke outfits en filmpjes maken leveren bonus minuten op 😉

Jelle
                          Moderator

Ik zie het steeds meer zitten lekker op mijn 19 inch die berg op en af…

speedbuxy
                            Topic starter

hansieb :
                              Je wint niet op puur snelheid dacht ik, ook gekke outfits en filmpjes maken leveren bonus minuten op 😉

Ja klopt er speeld van alles mee om 1e te kunnen worden.

@florian
                              Wij maken volgend jaar wel onze eigen buitenlandse bergen toer:thumb
                              Want deze toer is in mijn ogen niks meer gezien al die rare eisen.

remlicht99
                              Bijdrager

mischien is dat juist ook een keer leuk..

het gaat hier meestal er om wie het hardste gaat en de dikste set-up heeft, de mooist getunde brommer heeft
                                mischien is het wel eens een uitdaging om je aan het regelement van die toer te houden en daar zo goed mogelijk in zijn.

speedbuxy
                                Topic starter

Ja alleen is zwiterserland daarvoor wel wat ver weg:haha
                                  Plus je moet ook trappers hebben en orginele looks dus dat schiet allemaal niet op.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.