Vespa-Ciao.NL
:: Redbull Alpenbrevet 2012

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Redbull Alpenbrevet 2012

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

Dan moet ik mn 50 DR eens afstoffen en anders heb ik eidelijk een bestemming voor de Avionic 50cc:P

Mike

speedbuxy
      Topic starter

Ja opzich geeft 50cc ook nog genoeg keuzes:thumb
        En als je hem dan ook wat kieteld wil ie ook wel gaan:thumb

Hier is trouwens het regelement KLIK
        Is erg lang en mijn duits is niet zo goed:D

hansieb
        Moderator

Haha buxy, wat ik op duits forum lees.

Teilnehmen können alle Originalen Mofas, die nicht schneller als 30 km/h fahren

Je kan deelnemen als je niet harder gaat dan 30km/h

Zugelassene Zugelassen sind alle einplätzigen Motorfahrräder (Töfflis mit Pedalen) mit einer
          Motorfahrräder: bauartbedingten Höchstgeschwindigkeit von nicht mehr als 30 km/h in eingefahrenem
          Zustand auf ebener Strasse und einem Hubraum von höchstens 50 cm³ (gemäss
          Verordnung über die technischen Anforderungen an Strassenfahrzeuge). Roller und
          Scooter sind vom Red Bull Alpenbrevet ausgeschlossen.

Zit me wel af te vragen hoe je max 30km/h kan bereiken.

– 50ccm piaggio
          – Std inlaat
          – 12/10 carb
          – Variomatic 100mm + Std voorvario en 1:13 vertanding
          – City power uitlaat

speedbuxy
          Topic starter

Dat zou ik wel een dodelijke eis vinden:|
            Maar daarin tegen is de controlle erop toch niet of amper uit te voeren en op 1000 deelnemers zitten wel meer snelheids duivels dus daar word vast wel geblazen:duivel

Docs
            Donateur

30 km/h motorisch, is natuurlijk niet 30 km/h bergaf :duivel

pepko
              Donateur

chokebegrenzer

citta_ian
                Bijdrager

dit is nou mooi, brommers snel maken kunnen jullie wel, maar nu word het een probleem om een brommer lagzaam te krijgen?

maargoed ziet er goed uit. ik zou er wel serieus intresse in hebben.
                  sommige zullen denken daar heb je hem weer met zn italie tour idee maar dat is niet haalbaar, dit daarintegen denk ik wel.

alleen de 50cc en 30km/h regels zijn wel lastig denk ik. is het mischien een idee om gewoon op hele hoge touren te rijden?
                  dan trek je ook makkelijk de bergen op..

gz

Anoniem

Gewoon poelie 105 onder de DR EVO en je trekt als de tering die berg op, niemand die het doorheeft.

Jelle
                    Moderator

Oeiii dat klinkt leuk….

Ik zou ook wel meewillen dan, lekker met een polini 50cc-tje de berg op “knallen”…

speedbuxy
                      Topic starter

Nou heb de boel even laten vertalen.
                        Maar dat word niks voor ons.

Het is een tijds rit met een max speed van 30km en er staan meerdere controlles langs het traject en als je te snel gaat krijg je een tijds berisping en als er maar 1 vermoeden is dat je opgevoerd bent word er technische controlle uit gevoerd.
                        Ook word er afgesloten dat mensen met een polini uitlaat meteen wel thuis kunnen blijven.
                        (nou scheeld dat want ik rijd leo:haha)
                        Ook moet de brommers trappers hebben en is iedere optische en dus ook techinsche tuning verboden.
                        Kortom dit is alleen leuk als je een oltimer hebt die net 35 of 40km wil.

kevin 27
                        Bijdrager

beetje opvoeren en poelie 105:P
                          is idd wel heel jammer:boos

pepko
                          Donateur

en zo eindigde het sprookje…

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

nee,

zo eindigt het redbull traject.

zo start het V-C project!

mods aan de slag met hier een rit van te maken voor V-C!
                              hoeft niet persé zelfde gebied gewoon in de bergen is zat ;)!

Anoniem

Op naar Pizzaland en de Pastapipo’s

speedbuxy
                                Topic starter

Z,on idee heb ik hier al redelijk uit gewerkt liggen:thumb
                                  Want onderin duitsland liggen ook leuke bergen en bossen:thumb
                                  Ik wou dat met het race weekend bij de nurburgring combineren:thumb
                                  Mooie is ook dat de heen en terug weg door het grootste natuur gebied van duitsland loopt:thumb
                                  Maar dit launch ik volgend jaar wel tegen die tijd:thumb

Ben nu nog in rauw om de uitslag van de eisen van deze toer:(
                                  Want had me toch geweldig geleken:thumb
                                  En dat non stop blazen er niet in had gezeten okay en zelfs een 50cc eis was prima geweest, maar deze eisen die er nu staan zijn toch echt dodelijk(saai):(

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.