Vespa-Ciao.NL
:: Rebel’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Rebel’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 179)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Jezus wat een berg onderdelen =)

🙂 Ziet er wel vet uit allemaal ook allemaal mooi nieuw straks mooi onder de ciao :thumb

Rebel

Ja alles bijna nieuw

alles moet rvs worden en als het niet std is word het gemaakt etc 😀

Timmetje
        Bijdrager

Waar heb je die As-set voor nodig 😐 en die tranmissionoil?

Vespaflappie
          Bijdrager

Timmetje :
            Waar heb je die As-set voor nodig 😐 en die tranmissionoil?

Snellere vertanding vario en olie voor de tandwieltjes te smeren he… De achternaaf is als het ware: “de versnellingsbak”…

Overigens is die Martijn van JMPB op vakantie en is hij Dinsdag pas terug, vandaar de late reactie jongens!

Komt gegarandeert goed!

barry
            Donateur

Ik zie dat je mooie spullen hebt,maar mist er nu geen uitlaat??

R.oel !

indd erg mooie spullen, ook dat doorzichtige vlotterbakje vind ik vet 🙂 als ik me ooit een keert een scooter carb. erop beun komt er ook zo’n bakje op 😛

TimoO_
                Donateur

ik geil op je spullen rebel =)

waar blijft die krukas en voorvario? trouwens krukas van Mazzuchelli of Malossi? ik wil hem zien rijden dan moet je echt wel een keertje langskomen!

joey636
                  Bijdrager

hij heeft echt alles malossi:P.
                    en je moet dat spul en zijn frame echt een keer zien.
                    is echt super mooi.
                    en het mist idd een uitlaat.
                    maar hij heeft een ninja usine en een polini top one thuis.
                    ey rebel is een too bad niks voor jouw.
                    je hebt tog al een malossi setup.

G-no
                    Donateur

Ziet er allemaal zeer netjes uit!kan nie wachten tot ik em in het echt zie:)

joey636
                      Bijdrager

ik heb hem al gezien:rules :baby.
                        en het ziet er echt gelikt uit ben eens benieuwd hoe hij uitziet als hij helemaal klaar is.
                        dan ga ik er direct ff langs.
                        he chris wel bellen als hij klaar is he;)

ArvidW
                        Donateur

Wooow 😐 wat een spullen zeg 😀

Ik ga niet zeggen “maak er iets moois van” want dat is het nu al 😉

Is een dikke 400 euro aan spullen? Vooral die spietjes vind ik geweldig, voor dat geld heb ik een compleet carter met krukas pomp gekocht 😛

Waarom eigenlijk 2 spietjes, ik neem toch aan dat spietjes van 12 euro niet zomaar breken :con

Jmpb heeft echt stikkers over 🙂 Ik denk dat je je ciao niet eens meer hoeft te spuiten, kunt hem geheel bedekken met al je stikkers 😉

Veel plezier ermee !

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                          Home made engine dyno

joey636
                          Bijdrager

en moet je je eens bedenken dat ik er ook een 150-200 stickers heb:P.
                            en ik heb hem aangeraden om twee spietjes te kopen.
                            omdat als er 1 mocht breken kan hij weer een nieuwe bestellen.
                            en dat kan dus echt vervelend zijn als je moet wachten.
                            en je hebt altijd nog een reserve voor weet ik wanneer.

Rebel

Ja 1 spietje altijd extra anders moet ik zo lang wachten

maar denk ook niet dat hij breekt

en ja aan de spietjes had je al kunnen zien dat het een malossi kruk word 😀

ik wil wel too bad rijden maar vind die uitlaat gewoon niets speciaals ik wil eerst me ninja proberen 😀

Anders misschien nog wel eens die too bad proberen kan nooit kwaad
                              en calibrata wil ik nog eens hier op rijden

Fredzzz
                              Moderator

Die spietjes krijg je niet kapot… had er ook 1 gekocht, nooit problemen mee gehad, zijn super sterk.

Ziet er allemaal trouwens erg strak uit :O zal deze blijven volgen

Rebel

Thnx voor al jullie reply’s ik zal mijn best doen er iets moois van te maken maar ik heb er wel vertrouwen in.

(deze is ff voor mezelf!!) (wat over blijft atm!)

Blokje ff alle schroeven erop gezet (ja niet vast maar zodat alles goed zit)

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 179)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.