- Dit onderwerp bevat 178 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 7 maanden geleden door Rebel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 januari 2007 om 23:31 #444733
Rebel :
Jawol goed poetsenalleen moet nu nog die luchthapper op kap maken (maar maakt niet uit want denk dak ut lijm ofzo dus verf gebeurt niks mee 😀
en nog die aero spatbordjes achter moet worden gezaagd maar verdwijt ook onder frame dus niks van te zien
Als aa-t meekijkt ( het A deel van AA-t ) alex genaamd heeft ook luchthappers in zijn si kappen gemaakt dit ziet er echt BEESTACHTIG UIT 🙂 net alsof het al in de kap zat.
Door middel van plamuur en nog wat andere zooi en een hoop geschuur , ziet het er echt supergelikt uit.
Maybe wil die wel foto maken als die uit zijn stinkhol wil kome!
8 januari 2007 om 23:33 #444734
Rebelja ging niet zo als verwacht 😛
ma heb toch eerst testframe dus ff wennen niet dak uhm meteen over de kop haal 😛en hansiemans
ik kan wel zeg maar een gat maar schuin schuren en van onder laten komen maar dan verpest ik verf en denk dat ie dan gaat fucken tegen vario aan dus wil ik er niet op gokken 🙁maar denk wel dat het mooi word zoals ik in gedacht heb hoor 😉
alleen ff binnenkort nameten hoe ik dat ga doen met dat aero spatbord
3 februari 2007 om 23:51 #445301
RebelBestelling is betaald
Hopelijk staat hier dinsdag of woensdag een mooooie doos in de kamer 😀Maar helaas moet ik toch wachten op me krukas dus heb even planning gemaakt voor komende 2 weken: (ja ik werk veel of ben fitnessen, altijd wat te doen en school nog us)
Elecktrische onstekking bekabeling in orde maken beetje netjes laten lopen
Km Teller erop bouwen (fons how two style)
Nieuwe kabelboom bouwen (Km tellerkabel word erin verwerkt) (Krimpkous etc word die gemaakt hopelijk witte :D)
Achterspatbord op maat maken en monteren
Licht erop krijgen (twijfel nu aan mijn malteserkruisje :()
Trouwens ook nog aan het twijfelen of die luchhapper erop komt (zou dan aan binnenkant van kap moeten en weet niet of ik dat haal met ruimte voor de vario dus moet ik nog ff meten.)Ben nog in onderhandeling over witte buiten kabels.
Teven vandaag ook stuk SkaiLeer gehaald word over me oude hoes getrokken (hiervoor zoek ik nog een oude ciao zadelhoes!!!!!) (en als alles goed is komt er in de middelste streep Rebel te staan :D.Zoals jullie misschien wel hebben gezien vind ik uiterlijk wel belangrijk alle bouten zullen worden vervangen door rvs bouten, is al stuk mooier :P.
Maar de setup zal er niet om liegen.
Hopelijk kan ik in de carnavals vakantie afstellen en inrijden dat zou perfect zijn.
4 februari 2007 om 00:09 #445302grootse plannen van Rebel 😀
de komende weken zal ik dit wel effe volgen, maar dan ook veel updates (met foto’s!) he :D. we want ciao’s!
4 februari 2007 om 09:49 #445304mooie plannen, volgens mij zijn de jongens nu op ski vakantie dus ik DENK dat je bestelling er dinsdag niet is
dit kan aan mij liggen maar volgens mij is dat zo 😛46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 februari 2007 om 10:05 #445305
RebelHerr FlicK :
mooie plannen, volgens mij zijn de jongens nu op ski vakantie dus ik DENK dat je bestelling er dinsdag niet is
dit kan aan mij liggen maar volgens mij is dat zo 😛Bedankt voor de bezorgdheid 😛
maar alleen martijn is op vakantie.
Jeroen zou het morgen versturen zei die 😀4 februari 2007 om 10:23 #445306Rebel :
alle bouten zullen worden vervangen door rvs bouten, is al stuk mooier :P.Haha ik ken nog zo iemand :con:)
en tevens gaan ze je ook nog niet een roesten wat wil je nog meer 😛
maar als het bijna zover is allemaal mag ik wel keer langs komen he:con
Ga zo door Rebel
4 februari 2007 om 10:27 #445307
Rebelvespa ciao het gebakje :
Rebel :
alle bouten zullen worden vervangen door rvs bouten, is al stuk mooier :P.Haha ik ken nog zo iemand :con:)
en tevens gaan ze je ook nog niet een roesten wat wil je nog meer 😛
maar als het bijna zover is allemaal mag ik wel keer langs komen he:con
Ga zo door Rebel
😛 wie zou dat nou zijn he 😛
Ik heb marco er nog niet over gesproken maar wil echt wel meekomen als hij komt
Dus zal nog us vragen als ie weer hier is 😛 (of @ msn)en je kan altijd langskomen als ik hiero ben 😛
7 februari 2007 om 21:32 #445403
Rebel7 februari 2007 om 21:37 #445404Wat niet logisch? Er zitten ook 2 bevestigingen in je spruitstuk hoor.
Mooi spul! Welke krukas ga je mee rijden?
7 februari 2007 om 21:46 #445409
RebelNee had ut al ja
Malossi Krukas 😛 MHR ciao ftw
jammer dat die grote malossi sticker niet op me ciao past 😛7 februari 2007 om 21:56 #445421Zeer zeer vet allemaal!
Ik heb het net allemaal gezien mijn spul staat ook nog @ die foto (a)
Zorgvuldig monteren he en dan kom je maar eens langs met inrijden 😉
succes ermee chris !7 februari 2007 om 21:57 #445422egt ziekelijk ik hat ook bestelling gedaan bij jmpb bekijk mijn perso ook maar effe
10 februari 2007 om 21:50 #445493
RebelIk heb net even een photoshoot gedaan
dus paar updates
+ me gaskabel en choke gefixed (voor die choke hendel moet denk ik nog iets anders komen (als is deze ook wel vet)(VERGROOT PLS VOOR BETER BEELD :D)
Carb: (zwart is choke (andere is gas (zwarte ronde ding is choke hendel)))

VSnaar – Trekveertjes – 2 spietjes van 12 euro de stuk :(:

Revisie setje: (gaat om lagers he :P)

Dec hendel – Benzine kraan – Filtertje:

Rode drukveer – 7.5 ht gewichten: (ja ik moet nog 2 testsets – alleen hoor niks meer van jmpb :()

Balhoofdset – Castrol TTS – Tranmission oil:

Racing red Bougiekabel/dop – Rem/Gas/Etc kabel – Pakkingen Carter:

Als goed is komen er binnenkort 25 meter mooie witte buitenkabel aan 😀
En ik hoop dat jmpb nog iets laat horen ivm binnenband – testrollen sets 2x en me krukas en voorvario course 😀
10 februari 2007 om 22:06 #445495mooi zo jongen jij kunt wel gaan blazen;) weer goed bezig

en waar heb je al die stickers vandaan getoverd?:P -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.