- Dit onderwerp bevat 178 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 7 maanden geleden door Rebel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 november 2006 om 19:22 #28393525 november 2006 om 19:24 #443621
Goed bezig chris 🙂
Ik kom nog wel eens kijken als je wat verder bent
25 november 2006 om 19:25 #443622
RebelJa man,
Ik kom zowieso wel keertje naar jullie kunnen we maybe met paar man bij wessem gaan rijden ofzo.25 november 2006 om 19:38 #443623succes met je project, maar waarom wil iedereen een EVO blok, de reedvalve is toch veel bruuter:?:D
25 november 2006 om 20:24 #443624Neem een speedengine en zet er een home made 16mm spruitstuk op met een fastoenlijk gefreeste kruk en een Yamaha FS1 16mm carburateur ! Dan ga je allerwaarschijnlijkst harder dan met dat evo-blok omdat die gewoon zo ongelooflijk K*T af te stellen is:| (heb er geen ervaring mee, maar vaak genoeg gehoord van mensen met evo blok)
Succes met je project, maar is het niet leuk om je foto’s gewoon eventjes IN deze perso te zetten, dit vind ik wat saai en kaal zo;)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 november 2006 om 22:14 #443625als je n membraam inlaat, dus meer carterdruk wilt hebben (ook met volle wangen kruk) dus hard wil trekken, koop je n evolution engine.. en als je nou weer net niet 100 (met malossi engine) wilt gaan ofzo maar tog n lekker snelheidje 80/90 koop je n evolution engine.. als je niet creatief wilt zijn met je speedengine, koop je n evolution engine.. makkelijk tog.? 😛
maar mooi projectje iedereen stapt over op de EBR voorvork he 🙂 ik zal dr miss oooit nog een kopen, maar nu zal ik tog eerder n camino of a35 voorvork kopen ofzo..
ben alleen zelf nie tzo’n fan van paars, maarja is jou keuze he 😀
maar ff iets wat me opviel, je wilt dus chrome handvaten, maar chroom/carbon of witte stuur/luchtfilter? ik zou dan gewoon t stuur en de luchtfilter ook chroom doen ziet er veel mooier uit dan dat je die handvaten met zn chroom afzondert26 november 2006 om 03:04 #443626
Rebelmja ik moet nog ff kijken
maar technisch is allemaal idee dat is nog niet sure
wil uhm eerst qua looks pimpenreed valve is wel beter ma ook duurder he 😛
en carbon etc weet ik nog niet ga ik nog ff bekijken in photoshop
(LOL ik krijg plaatjes niet in dit bericht wel met imageshack ma die zijn absurt groot)
26 november 2006 om 04:46 #443627Maak even wat foto’s als je wil!
Goeie … nu zijn ze erg donker, btw vind het ook meer een perso dan een SPECIAL>!
26 november 2006 om 12:53 #443628
Rebelhansieb :
Maak even wat foto’s als je wil!Goeie … nu zijn ze erg donker, btw vind het ook meer een perso dan een SPECIAL>!
Wanneer word het dan wel een special als ik het vragen mag?:p
26 november 2006 om 13:01 #443629Zoiets als Freddezzz Italie Ciao (erg mooi en vernieuwend)
Zoiets als Herrflicks ciao (superveel verschillende tuningsparts)
Zoiets als Tonni (schijfrem op een ciao, en dat soort shit:P)Een DR70evo vind ik zelf niet zo byzonder (al heb ik er zelf een) en een standaard inlaat ook niet;)
Een special moet echt speciaal zijn. Ik wil je project uiteraard niet afzeiken (dan zeik ik namenlijk ook mijn project af) Maar ik vind mijn eigen Perso zeker geen special ! Dat ik een standaard carter zo ver mogenlijk tune is naar mijn idee nog niet speciaal genoeg voor in de “specials”
(het is toevallig dat in jou special het “hoge woord” over verschil tussen Perso’s en Specials eruit komt, er is nu een behoefte voor goede regels daarover, dit zal over een tijdje wel bekend worden)
Voorbeeld van wat specials inhouden:
– Veel foto’s
– Veel updates
– Grootste plannen
– Vernieuwende plannen (wat nog nooit gedaan is)
– dure / speciale onderdelen
– grote vermogensDat is het idee achter een special
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno26 november 2006 om 17:25 #443646
RebelAh oke bedankt
dan laat hem maar een perso.Ik pimp eerst me looks en als dat klaar is komt mechanise aan de beurt.
En ik wil een nieuw fototoestel want deze suckt te hard anders had ik wel meer foto’s.
Wat bedeol je met vernieuwende plannen je eigen frame maken ofzo?
26 november 2006 om 17:36 #443647Jup je mag hem prima als perso posten , maar de admins gooien em wel in de goeie sectie.
Over een tijdje zullen er wat regels bekend worden over wat een perso is en wat een SPECIAL is.
26 november 2006 om 19:32 #443651
RebelOnderweg is:
EBR Telescoop
Wit Tussenplankje
2x Aero voorspatbord
Handvatset Chroom Zwart
Decompressiekabel
Malteserkruis achterlichtEindelijk eens grote vorderingen.
Hij word nu waarschijnlijk ook proffesioneel gespoten dus daar ben ik wel blij mee 😀
Ook ga ik binnenkort na school een luchinlaat halen voor op me kap.
en een tnt of breed stuurtje 😀Ik hou jullie op de hoogte.
En zal met kerst eens gaan kijken wat er motorisch aan gaat gebeuren.26 november 2006 om 20:16 #443653Ben benieuwd 🙂
26 november 2006 om 21:35 #443656
RebelIkzelf ook 😛
Ik hou jullie op de hoogte.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.