- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 7 maanden geleden door Rebel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 augustus 2007 om 11:15 #284046
RebelOke na mijn wit/paarse ciao toch maar weer langzaam eens beginnen aan een nieuw project.
Ik ben namelijk ook nog bezig met mijn motor rijbewijs en heb nog geld apart voor een motor dus deze ciao zal op het moment niet te duur worden 😛
Maar de plannen:
Cillinder: 70cc Membraan cilinder
Carter: Std aangepast op cillinder en uitgeveild
Krukas: Max Tuned
Carb: 13.13 achter het blok
Carb: Op membraan 17/18mm
Uitlaat: Nog geen id
Overbrening: Denk koppeling gezien vario meteen op touren jaagt en ik wil een beetje ermee kunnen spelen.Op het moment word het dus een verrote ciao die niet uitziet 😛 maar met een best wel lachen blokje erop.
Foto’s:
Ik zoek overigens nog een zuiger hiervoor dus als iemand een zuiger met 1 zuigerveer heeft 43mm kun je me dan een foto sturen aub.
17 augustus 2007 om 11:23 #449859leuk projectje:P en heeel leuk cilindertje maar ga je nog wat doen met het frame? leuk kleurtje of zo iets speciaals?
17 augustus 2007 om 11:35 #449862mooie hoekige vlinderpoort. als je goedkoop onderdelen zoekt ik heb nog genoeg thuis liggen dat weg moet. (ow ja had je al gezegt in het verkoop topic).
17 augustus 2007 om 11:38 #449863Dat zal wel een enorme gasreactie hebben 😀
17 augustus 2007 om 11:45 #449867
Rebelgodverdomme
net dankzei het oplettende oog van reiniero een membraan zuiger gevonden:
http://www.brommeronderdelenshop.nl/?page=catalog&view=subcategory&subcat_id=9
onderaan de malossi 43mm
dus ik bel die klojo op zeg ik wil ruilen voor een gloednieuwe 43mm zuiger maar nee hij moet weer asso zijn en het niet willen ruilen :@ hier ben ik echt pisnijdig over
die kerel zet zowieso al iedereen af moet ie ook nog zo gaan doen
17 augustus 2007 om 11:51 #449871Waar staat die zuiger dan Rebel???
Zou je niet beter een volle wangen kruk-as gebruiken & met 1 carburateur gaan rijden.Zo krijg je een hogere carterdruk.17 augustus 2007 om 12:00 #449872barry :
Waar staat die zuiger dan Rebel???
Zou je niet beter een volle wangen kruk-as gebruiken & met 1 carburateur gaan rijden.Zo krijg je een hogere carterdruk.Die van die Malossi cilinder 43MM cilinder..
17 augustus 2007 om 12:09 #449873Rebel :
godverdommenet dankzei het oplettende oog van reiniero een membraan zuiger gevonden:
http://www.brommeronderdelenshop.nl/?page=catalog&view=subcategory&subcat_id=9
onderaan de malossi 43mm
dus ik bel die klojo op zeg ik wil ruilen voor een gloednieuwe 43mm zuiger maar nee hij moet weer asso zijn en het niet willen ruilen :@ hier ben ik echt pisnijdig over
die kerel zet zowieso al iedereen af moet ie ook nog zo gaan doen
Hmmm die snap ik niet.
Waarom zou die man met jou moeten ruilen?
Als ik morgen denk van he op jmpb staat een mooie cilinder die wil ik wel hebben.
En dan ga ik ze mailen van he die cilinder die jullie hebben die wil ik wel ruilen tegen tegen een nieuwe cilinder van mij.
En als ze dat dan niet willen zijn het eikels?
Lijkt me heel normaal dat ze niet willen ruilen want dat schiet toch niet op.
Als jij die zuiger wil hebben dan koop je de complete kit maar, en dan houd je de zuiger
En verkoop je die kit weer door met jou 43mm malossi zuiger erbij voor 70 euro.
Dan heb je voor 30 euro een nieuwe orginele zuiger:)17 augustus 2007 om 12:13 #449874ja maar dan moet je ook weer een nieuwe 70 malossi zuiger kopen en ben je nog 100 euro kwijt en dan moet je die set weer verkopen en die krijg je tog niet verkocht voor 100 euro dus heb je weer verlies dus het schiet ook niet op….
17 augustus 2007 om 13:08 #449876reiniero :
ja maar dan moet je ook weer een nieuwe 70 malossi zuiger kopen en ben je nog 100 euro kwijt en dan moet je die set weer verkopen en die krijg je tog niet verkocht voor 100 euro dus heb je weer verlies dus het schiet ook niet op….Wat ik uit z,n verhaal opmaak heeft ie zelf een nieuwe 43mm zuiger liggen.
Dus als hij die kit koopt voor 100 en dan de zuiger erbij weg pakt en zijn eigen nieuwe 43mm zuiger erbij doet is de kit weer compleet.
En als ie hem dan verkoopt voor 70 dan heeft ie maar 30 euro verlies.
Min de prijs van wat die nieuwe zuiger ooit gekost heeft natuurlijk.
Maar die heeft ie nu al liggen dus kost hem opzich niks extra meer.17 augustus 2007 om 14:05 #449880Daarbij is het een zaak gericht op winst. Die willen geen spul ruilen om vervolgens ook te verkopen maar gewoon spul verkopen en geld binnen krijgen. Dachtik zo;) Iig succes ermee!
17 augustus 2007 om 14:18 #449882speedbuxy :
reiniero :
ja maar dan moet je ook weer een nieuwe 70 malossi zuiger kopen en ben je nog 100 euro kwijt en dan moet je die set weer verkopen en die krijg je tog niet verkocht voor 100 euro dus heb je weer verlies dus het schiet ook niet op….Wat ik uit z,n verhaal opmaak heeft ie zelf een nieuwe 43mm zuiger liggen.
Dus als hij die kit koopt voor 100 en dan de zuiger erbij weg pakt en zijn eigen nieuwe 43mm zuiger erbij doet is de kit weer compleet.
En als ie hem dan verkoopt voor 70 dan heeft ie maar 30 euro verlies.
Min de prijs van wat die nieuwe zuiger ooit gekost heeft natuurlijk.
Maar die heeft ie nu al liggen dus kost hem opzich niks extra meer.ja maar die heeft hij volgens mij net niet liggen:P
17 augustus 2007 om 14:31 #449885kijk bovenaan bij de fotos, dan zie je tog de zuiger staan in de eerst post, en die zuiger kan die dan bij die set doen
man man hij doe tog niet zo moeilijk en kijk eens naar de fotos man hij
17 augustus 2007 om 16:54 #449891
RebelInderdaad kenny dat is een optie
maar das een deps zuigertjemaar iig die membraan zuiger hoort niet bij die set speedbuxy als het wel zo was had ik niets te klagen
maar ik bedoel ik kan hem een complete set geven dus bijvoorbeeld een malossi zuiger die er wel bij hoort.
en hij kan mij helpen door die membraan zuiger te ruilen ervoor 😉maar oke die gast vind ik zowieso asso
belt elke keer voor me brommers waar dik spul opzit en zegt ie 20 euro blijft ie maar zeggen en elke keer zeg ik uhm nee dus ben al niet zon grote vriend van die kerel 🙁17 augustus 2007 om 17:12 #449894Koop gewoon voor hem een bereverettofzo zuiger en geef hem 10 euro erbij…… (eerst voorstellen natuurlijk:P)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.