Vespa-Ciao.NL
:: raar motor probleem ciao

Home Forums Techniek Problemen oplossen raar motor probleem ciao

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

angel
    Topic starter

nu was ik wat aan het toeren met de ciao en foto’s aan het maken Nou best allemaal goed denk je dan? Wel opeens begon hij helemaal te trillen en te schudden echt niet normaal..Ik afstappen en kijken of het aan mijn nieuwe uitlaat lag..nee die zat er nog goed op..Denk ga even nog wat aan het gas doen om te kijke hoe ie reageert en plots BANG Gaf geen weerstand meer wanneer je aanliep..Koppelingmoer zat ook gwn los..Ik naar huis gewandeld daar gekeken of het de koppeling was maar nee de moer kon ik zelfs niet eens aandraaien..En toen bleek de koppeling muurvast te zitten..Na een paar flinke slagen kwam ie los maar nu zag ik dat het vliegwiel precies los staat van de krukas Moet hem even er helemaal onderuit halen maar kan al iemand zeggen naar wat ik precies moet kijken? Iemand zei me dat het de onsteking was maar iemand nog ideeen?

alvast bedankt,

Docs
      Donateur

je spietje is met groote waarschijnlijkheid geknapt

Thom-Ciao
        Bijdrager

meestal het spietje ja.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.