:: R.oel’s vespa.. !! VERKOCHT !!
-
KayBijdrager
Roel,hij is GEIL geworden…echt en die uitlaat is de 1e ciao waar ik het mooi bij vind staan!
woeBijdrager
timschilders :
lol, zat vandaag 20 te snorren en opeens hoorde ik n techno voorbij snorren
meneertje keek express om om te kijken waar ik en mn vario ciao bleven hij 20m verder. en ik snor er met n rustige gang van 50 langs
en weg was ik:p
en t is precies de zelfde ciao als deze!!! alleen in alkmaar:D

R.oel !
Zo mensen, k heb weer eens iets om te melden;
Vandaag kreeg k een schoenendoos van de postbode 😛 daarin zat een 70cc Polini cilinder etc, afkomstig van Herr Flick 😀
Samen met m’n speedengine carter is het de bedoeling dat dit een “snel” blokje wordt, mn andere blok is nu zowat standaard gemaakt, met 50cc origineel ( die 60ccDR is overleden.. 🙁 )
hier wat foto’s:

Jelle89
roel is dat die met de scheur wat je hebt gekocht..? met die 2 zuigers..?

R.oel !
jep.. scheur probeer ik te maken met vloeibaar metaal, anders laat k t maar gewoon zo, leek me eerst erger dan dat t eigenlijk is..:)

Jelle89
sorry…maar ik vond het er niet gezond uitzien op de foto’s..daarom had ik hem ook al niet gekocht..:bloos..
Was maar een kleine scheur hoor, met eigen ogen gezien en je kon er prima mee rijden.
je kan er nog maanden mee rijden; als je maar geen druk op het hemd zet!!!Doe je dat dan ben je snel de lulll!!!
barryDonateur
gewoon effe een vraagske:
-Hoe kom je aan een scheur in je cilinderhemd???????laten vallen???

R.oel !
dat moet je aan Herr Flick vrage, dacht dat t m gebeurd was bij het (de)monteren ofzoiets..
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.