Vespa-Ciao.NL
:: PX25 komt in NL niet voor. Nu heb ik door de RDW een PX45.

Home Forums Algemeen Brommers algemeen PX25 komt in NL niet voor. Nu heb ik door de RDW een PX45.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespa-Service
    Topic starter

Hi,

Ik ben inmiddels bij de keuring geweest en de Belgische snorfiets is goedgekeurd. Helaas moet ik er ook bij vertellen dat de snor PX25 geen snor meer is omdat dit type Ciao in nederland niet bestaat. Ze hebben hem dus gekoppeld aan een PX45 die in nederland wel bestaat. Er waren geen andere gelijkenissen om hem voor een snor te keuren. De brommer reed 28 km/h op de rollerbank en nog gebeurt je dit. Ik had het serviceboekje erbij en daar stond een plaats aankoop in, het frame nummer en een bouwjaar uit 1999. Deze had ik ook meegenomen..

RDW ambtenaren zijn gewoon kinderachtige mannetjes.

Weet iemand wat ik hieraan zou kunnen doen..?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Bel met de RDW.
        Maar ik ben bang dat je er nu nog weinig aan kan veranderen.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Vespa-Service
        Topic starter

Als je nou zo`n verklaring hebt van de douane uit België en je krijgt van Piaggio Benelux bevestigd dat het hier om een 25 km/h versie gaat. Zou je deze keuring dan nog ongedaan kunnen maken zodat er uiteindelijk wel een snorfietskenteken op komt?

Mike
          Bijdrager

wat een onzin zeg, m’n ex vriendin heeft ook een ouder type px 25 gewoon met Nederlands kenteken neem tenminste aan dat je deze ook bedoelt. want die nieuwe types px ciao’s word je mee doodgegooid als snorfiets zijnde uiteraard.

heb je een foto van je brommer, ik ben zeer benieuwd. jij zal ook wel benieuwd zijn want m’n ex die die brommer rijd woont namelijk in tuitjenhorn, das vlak bij jou om de hoek.

Mike

Vespa-Service
            Topic starter

Dit is niet de mijne.. Maar hij is excact hetzelfde..

Lennaert
              Sleutelbeheerder

ze zagen zelfs mijn ciao aan als een brommer
                dat ding passeerde de 25 niet eens.
                ging die gozer echt een uur lang zoeken naar of het wel of niet zo was.
                hij wist niet eens waar alles zat -.-

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.