- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 8 maanden geleden door DarkNero.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 april 2011 om 13:33 #486203
gedurft maar zeker weten bruut!!!
laat hem maar goed knalle:P
1 mei 2011 om 09:38 #486294Weer een kleine update:
Ik heb besloten om toch wat dingetjes nieuw te kopen. Gisteren heb ik een bestelling gedaan bij JMPB.
DR Evo
Malossi HD Kop
Proma CCMisschien krijg ik vandaag mijn speedengine, dan moet ik alleen nog even opzoek naar een goede brom krukas, daarna word het blokje getuned.
1 mei 2011 om 09:52 #486295je speedengine moet je niet tunen.. dat heeft niet tot nauwelijks zin.
de inlaat van een speedengine is al giga, als je daar meer aan gaat doen ga je druk verliezen.
de poorten zijn al maximaal doorgetrokken! het enige wat je kan die is die poorten ietsje flowen wat meer richting de krukas.
( zorg trouwens ook wel dat je er een STD BROM ( t liefste ) inzet.. en anders een race.. Geen snor, daan gaat ie niet optimaal lopen;)
Zijn wat tips;)
leuk ciaotje:)
Mike1 mei 2011 om 09:59 #486296Mike :
je speedengine moet je niet tunen.. dat heeft niet tot nauwelijks zin.de inlaat van een speedengine is al giga, als je daar meer aan gaat doen ga je druk verliezen.
de poorten zijn al maximaal doorgetrokken! het enige wat je kan die is die poorten ietsje flowen wat meer richting de krukas.
( zorg trouwens ook wel dat je er een STD BROM ( t liefste ) inzet.. en anders een race.. Geen snor, daan gaat ie niet optimaal lopen;)
Zijn wat tips;)
leuk ciaotje:)
Waarom heeft dat geen zin? Zijn de poorten van een DR Evo en Polini 80cc dan het zelfde?
De inlaat word niet meer getuned, alleen de poorten worden doorgetrokken. Maar ik moet ff kijken wanneer ik alles binne krijg. Als het 1 op 1 past hoef ik alleen maar min krukas te laten tunen.
En bedankt.
EDIT::
Foto’s van mijn Citta voorvork komen ook binnekort. Hij zit er nog niet in, want ik moet nog wat dingetjes laten maken en kopen.
Dit moet er nog aan gebeuren:
Citta vooras. (van een ciao is te kort)
Opvul busjes (voor het wiel in balans te houden, anders is er 2.4cm speling)
Rempothouder (ik weet nog niet hoe ik dit moet maken, ik denk dat ik het laat uitfrezen)
Kroonstuk moet ook nog gespoten worden13 mei 2011 om 09:33 #461018Foto update:
Ik ben ook weer even bezig geweest. Heb de voorvork in elkaar staan, moet alleen nog even kijken of ik het wiel nu ook erin kan zetten met de rempot. Want ik nu het wiel erin gezet zonder omdat ik de busjes nog niet had, maar ik had wel nog 4 kleinere busjes liggen dus die heb ik er maar in gedaan.
Gelaste pen:

Gespoten werk:

Onderdelen binnen van JMPB:

Voorvork:

Latuurz
13 mei 2011 om 20:41 #486620hmmm die uitlaat heb ik op de wei zien liggen haha:pest
13 mei 2011 om 21:21 #486621Jyago :
hmmm die uitlaat heb ik op de wei zien liggen haha:pestSssst. Die paar kleine krasjes moet je wegdenken. 😛
En je moet binnekort nog ff langs komen om je onderdelen op te halen.Ontopic:
Voorvork staat in elkaar (op de paarse). Moet alleen nog even de as verscuiven en het wiel verwisselen.13 mei 2011 om 21:26 #486623Voorvork zit er netjes in zo te zien
Ben benieuwd wat je setup gaat doen. Succes!18 juli 2011 om 19:46 #488540Weer es een update..
Heb inmiddels mijn blokje in elkaar staan, ook al mee gereden. Foto’s zijn te zien in het revisie topic van Joris.
Setup:
DR evo
Std getuned carter
Std brom kruk berekent
Proma cc
Poelie 90Ben ook bij de zomermeting in Thorn geweest, 1 rondje gereden en toen brak mijn spie. :boos
Dus binnekort weer ff sleutelen.
Greetz
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.