Vespa-Ciao.NL
:: Purno’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Purno’s perso

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCiao
    Bijdrager

Ik zou als je eerst 50cc wilt blijven rijden gaan voor de proma cc.
      Deze loopt goed op 50cc en ook heel leuk in samenwerking met een 70cc.

Daan777
      Moderator

alleen geen trekkracht op 50cc

PoliniCiao
        Bijdrager

Dat valt best mee, in elk geval stukken beter als een city

500
          Donateur

Bekijk het filmpje op youtube maar van daan, dat valt namelijk vies tegen.

Lars

Arno92
            Topic starter

Update: nou na een week wachten eindelijk me spulletjes binnen van jmpb.nl!! YESS!!

de proma cc van technigas

70 cc dr evo!!!

demper plus zuiger

nou alle pakkingen zaten er niet bij dus ik ff naar de brommer boer! niks! de andere ook niks alleen de voetpakking, naja dan maar laten bestellen…
              toen de oude uitlaat er afhalen, ging ook voor geen meter(zelfs niet met een diamanten slijptol!:S) nou laat dan maar zitten!
              todat ik me pakkingen heb en me nieuwe cilinder + uitlaat in 1 keer kan opzetten, rijd ik nog wel even met de citypower! dat kan nog wel zitten geen gaten in de uitlaat zelf. maarja ik had ook een benzine filtertje gekocht! kom ik thuis knip ik me benzine slang door, EN NATUURLIJK PAST IE WEER NIET!
              naja nu dus met een vriend een beetje wezen klooien met een priem het slangetje vergroten, en het lukte dus nu rijd ik nog tijdelijk met de citypower todat ik de pakkingen heb en dan gaat de 70cc en de uitlaat in 1 keer erop!!

ik wou eerst me ciao oranje maken maar ben toch van mening veranderd. hij wordt wit. er komt geen versteviging stang tussen.
              ik had een poedercoat bedrijfje in den helder gevonden (schouten bv) die deed het voor tussen de 100 en 150 euro. maar ik heb dus weer gehoord dat een kennis bevriend is van een professionele spuiter, die auto’s van vrienden voor 400 euro doet. (dus hij probeert nu wat te regelen.)
              voor de rest zit ik te denken aan een kick start om er nog op te zetten. Sowieso worden de spoelpoorten en de inlaat getjoent.

voor de rest wil ik misschien een contact slot maken zodat je eerst een sleuteltje bv. in de koplamp moet omdraaien voordat je kan starten (heeft Herr Flick ook) en moet nog even kijken voor chromen spatborden. En ff de schokbrekers uit de wasmachine slopen!:P (zal me moeder blij mee zijn!:no :D)

Daan777
              Moderator

Mooooie setup:duivel

.-{2F4OV}-.

Je kunt de pakkingen ook gwoon op JMPB bestelle. Zet je ff bij commentaar “verzenden in enveloppe aub”. Waarschijnlijk kost t dan nog minder dan bij lokale brommerboer, je hebt t snel en zeker t goede!

Ziet er netjes uit verder! Succes ermee :thumb

niceVespa
                  Bijdrager

mooi hoor maak snel foto’s van je brum:P

GTZ NV

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.