Vespa-Ciao.NL
:: Puch VS Ciao
12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Puch VS Ciao
    Topic starter

maar je ziet wel dat sommige ciao’s zo’n dikkere kap hebben achter, dus daar zit waarschijnlijk wel een variomatic op?

AA-T
      Sleutelbeheerder

nee, dat niet, de dikkere kap is gewoon de nieuwe kap ontworpen voor de ciao mix..
        hier past gewoon een vario achter, maar betekent niet dat dit erachter zit..

vario is een vrij oud systeem wat momenteel ook niet meer word gemaakt

masterman
        Bijdrager

De vario is “nooit” op een brommer in nederland verkocht. Ze zijn allemaal ingevoerd uit bijv belgie daarom ook zo prijzig.

Loek
          Bijdrager

Eerste model Superbravo toch wel Masterman?

De vario is “nooit” op een brommer in nederland verkocht. Ze zijn allemaal ingevoerd uit bijv belgie daarom ook zo prijzig.

pier
            Bijdrager

WEL ik heb een bravo gehad met nederlands frame nummer ! en zat vario en kick op dus ze zijn wel zeer cker ingevoert!

Jelle
              Moderator

naar mijn weten is er alleen een vespa si montecarlo met vario in NL verkocht(dit weet ik 99.99% zeker), die bravo van jou zal omgebouwd zijn geweest met belgische onderdelen

pier
                Bijdrager

kan me dit bijna niet voorstellen dat die is omgebouwd. Dit was zo’n groen/zwarte super bravo. en deze had een NL frame!
                  Deze was van een oude man geweest en hij had hem gewoon in Nederland gekocht…

en al zou die omgebouwd zijn wat ik niet denk dan hebben ze het toch echt goed gedaan, want alle verf en zo had precies de zelfde kleur en was nog originele lak:lol

ArvidW: Zullen we het er gewoon op houden dat er weinig Vario’s origineel in Nederland geleverd zijn en dus bijna alles uit belgië komt…. om offtopic te voorkomen

masterman
                  Bijdrager

Daarom had ik nooit al tussen “” staan. ik weet ook dat de monte carlo het wel had maar zeg dat er 1 a 2 % van de Vespa een vario hadden. en dan heb ik het over de modelen van voor 88 volgens mij. dus het kwam bijna niet voor.

VespaAvanti
                    Donateur

Er zijn inderdaad ook Vespa Super Bravo’s in nederland geleverd:!
                      Orgineel nederlands met vario en kickstarter met een oerhollands framenummer met NL typegoedkeuringsnummer;)
                      Mijne is geschouwd en staat dus ook als ”Super Bravo” op kenteken, alleen heb ik hem dan weer omgebouwd naar een belgische Avanti omdat de SuperBravo waar ik het frame van gebruikt heb te gaar om aan te zien was:lol

Tonni
                      Moderator

Kameraadje van me heeft ook een Avanti gehad, met kick, Vario, Electronische ontsteking, dubbel 5-spaaks en de hoge kunststof tank. Ook een NL, een 1989 er, rood met zwart. (precies zoals mijn SB2). Zeldzaam zijn ze wel met NL goedkeuring.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

EVO.CITTA
                        Bijdrager

Je trekt al hard op als je pully 105 hebt en een leo krul.

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

beetje oud topic om op te reageren..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel
                          12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.