Vespa-Ciao.NL
:: puch killertje

Home Forums Perso’s Projecten puch killertje

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

puch killertje
    Topic starter

Wilde me even voorstellen ben nieuw op de site

ben stephan hack uit bergen op zoom 25 jaar

Na een paar maanden standaard te gereden hebben ben ik een andere uitlaat voor men citta gaan halen.en een andere
      carb van paco 13/13.
      Na 4 weken dit beu te zijn.Ben ik op zoek gegaan om hem zo makkelijk mogelijk wat op te voeren.
      Ben achter wat info gekomen. op jullie site
      ben markplaats af gaan speuren en een bromblokje tegen gekomen van een vespa ci in eindhoven.Dag erna direct op gaan gaan halen.
      Volgende week dinsdag kom men malossie 65 cc binnnen compleet pakket cilinder plus cilinderkop.

EPI
      Bijdrager

Welkom Op het forum Puch killertje!
        Post eens wat foto’s van je Cittaatje dan kunnen wij meegenieten van je werkzaamheden.
        Kijk anders ff bij de how to’s om te zien hoe het werkt!
        Succes met de hobby!:thumb

puch killertje
        Topic starter

zal zo snel mogelijk wat foto,s plaatsen.heb er wel wat op men pc staan zal ook wat foto,s maken van men setup

puch killertje
          Topic starter

Citta liep eindelijk na 1 week gereden te hebben. ben ik aangerden voorvork krom achterbrug krom. woiu pas van de winter gaan beginnen. met compleet opnieuw te spuiten. is nu een paar maanden vervroegd.
            morgen gaan alles stalen delen naar de coater woensdag alles terug dan zijn al men bestelde onderdelen waarschijnlijk ook binnen.Zal wat foto,s plaatsen. van de opbouw

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.