Vespa-Ciao.NL
:: protuning.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops protuning.nl

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

Dit is n site met de twee bruutste kits te koop. (op sprocatti na dan). Heeft iemand hier ervaring met de aankoop van iets op deze site?

masters
      Bijdrager

ik heb daar een tijdje trg eens gekeken, maar volgens mij kan je dat blok niet rechtstreeks vanuit hun kopen?

Edjuh
        Bijdrager

Je hebt toch contakt met die lameijer? Hij kan je dat wel vertellen neem ik aan.

Ik heb hem ook ooit eens gemaild over wat prijzen en kreeg een net mailtje terug, verder niks gekocht daaro.

barry
          Donateur

Ik heb ook een mooi mailtje teruggekregen,namelijk dat de cilinders nog steeds niet gemaakt zijn,dus vind ik het echt een waardeloze grap.
            Maarja,het zijn niet voor niets Italianen & die doen het nu eenmaal op hun gemakje.

.-{2F4OV}-.

Ze hebben nu wel de Simonini Calibrata met Carbon demper te koop;)

Zelfs nog net iets goedkoper dan op jmpb.nl;) Maar jmpb blijft de bom:thumb

http://protuning.nl/contents/nl/d1092.html

reiniero
              Bijdrager

en ze hebben ook jou kit sil ook goedkoper voor 795!!

http://protuning.nl/index.html?lang=nl&target=d1092.html

kapot
                Bijdrager

Ik vind het maar een gebrekkige sites, een hoop links lopen dood. Ik zou het niet zomaar vertrouwen.

kevin_oet_vilt
                  Bijdrager

.-{2F4OV}-. :
                    Dit is n site met de twee bruutste kits te koop. (op sprocatti na dan). Heeft iemand hier ervaring met de aankoop van iets op deze site?

de twee bruutste kits ?
                    ik vind maar 1 kit.
                    alleen de simonini

G-no
                    Donateur

simonini 12 en 16 pk..

hansieb
                      Moderator

kapot :
                        Ik vind het maar een gebrekkige sites, een hoop links lopen dood. Ik zou het niet zomaar vertrouwen.

Dit is volgens mij gewoon de simonini importeur van nederland

http://www.simonini.nl/

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.