Home › Forums › Mening & ervaring › Uitlaten › Proma
- Dit onderwerp bevat 102 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 2 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 december 2005 om 12:48 #153282
Cafy :
k vin het wel een relaxte uitlaat, mooi geluidje, en loopt ook goed:)ik vind t leo geluidje wel mooier8)
2 januari 2006 om 19:57 #153283dn laat je die toch eronder haha:P
2 januari 2006 om 20:03 #153284Dit is ene meningen en ervaringen topic: Gezwets is “the Bar’voor
2 januari 2006 om 21:45 #153285is dat dan geen mening dat ik het geluid mooier vind?
2 januari 2006 om 23:21 #153286k gaf toch ook een mening:S
23 januari 2006 om 18:35 #153289yo;
Ik rijd met een Proma-Gun;niet dus met een Cannon,zoals j@pie er 1 op z’n brommer heeft staan.
Deze trekt&rijdt sneller dan een polini SP&een Proma circuit tegelijk.
Wat me al opgevallen is;is dat er precies niemand op dit forum rijd met dit type van uitlaat.
Ik heb deze gevonden bij een particulier (nieuw) in Duitsland.Wel;als je er eentje kunt vinden,niet lullen over de prijs,maar kopen godverdomme.
Geloof me;(ik heb wel ne vario)trekken van Okm/h tot de top in 1(lees één)stuk.
Ik heb ook eens een Proma”Chrono”gehad:
niet snel in optrekken,maar rijd sneller dan een circuit.& by the way;
op e-bay.de vind je soms dingen voor een vespa waar je nog nooit van gehoord hebt.Gewoon onderdelen die ze bij ons hier in Belgie of holland niet invoeren.
Ik heb er een SUMMIT uitlaat gekocht,ziet er perfect uit ,maar hij past gewoon niet op een belgische SI,op een ciao of citta is er geen probleem.Ik heb er 80euro voor gegeven,dus iemand interesse,80euro.
Ik heb deze nog nooit gezien,behalve in duitsland;maar zoals ik kan zien aan de resonantiekamer zal hij het niet slecht doen,ook is de bocht na de motor mooi dik.Heeft er nu niemand ervaring met een Gun,zodat ik trekveren+gewichtjes nog beter kan afstellen????
Graag reply.
groetjesBarry
23 januari 2006 om 18:44 #153290de gun! daar ben ik ook al eeen tijd naar op zoek. in nl niet meer te krijgen. sorry voor de vraag , doe je hem niet weg? en over de cc, leuk uitlaatje, ik vind de top hoog als je het vergelijkt met de leo krul, optrekken iets minder. maar beter als een tecno.
23 januari 2006 om 19:00 #153291Als ik dood ben,ben jij de eerste die hem mag hebben.
Wil je hem sneller:www.e-bay.de.
Er staan geregeld specialekes,zo heb ik hem ook gevonden.23 januari 2006 om 19:51 #153292Je hebt gelijk; ik verwijder ff alles
23 januari 2006 om 19:56 #153293merci flapke;
kan er nu eens iemand stap voor stap uitleggen hoe ik hier een foto kan plaatsen van mijne Gun.
Zo zien andere members ook over wat voor een uitlaat het gaatthanks
Barry
Het is me gelukt enkele foto’s te plaaten:
***EDIT J@PIE***

Als je met rechts klikt op die foto bij I-S. dan kies je eigenschappen, en daar zie je zoiets staan als dit….:
http://img465.imageshack.us/img465/4003/vespa0053wa.jpgDan kopieer je dat(je kunt met linkermuistoets ingedrukt die link selecteren) en plaats je ‘m tussen
tags
(dus de img en /img, tussen deze haken: [ en ]
KLAAR!:)Alleen………:blush….
Waarom zit in gódesnaam je radiateurtje op je voorvork man!?
WHAHA!
Die zet je toch onder je tank!?23 januari 2006 om 20:00 #153295kweenie als je een fotoalbum hebt of ergens ander iets op internet waar je foto op staat of op kan zetten? Dan plak je hier die link en die zet je tussen [ img ] hiertusse dus je link [ /img ] en dan even de spaties tussen dat [img ] gedoe uithalen.
23 januari 2006 om 20:03 #153296http://www.imageshack.us/
gewoon je foto op deze site zetten en dan de link kopieren en gewoon hier in plakken. dan doet de foto het meteen23 januari 2006 om 21:54 #153298stoere uitlaat, en cilinderkop:O
24 januari 2006 om 22:13 #153299hallo ciao freekzz
ik heb een vraag over de CITY POWER..
ik heb een standaard vespa ciao maar wel dat nieuwe model die heeft standaard al een 12/12cab erin..
ik zou graag andere uitlaat willen maar niet te opvallend dus kom je al snel uit op een CITY POWER Of een GIANELLI..
heeft iemand ervaring met deze uitlaten en hun prestaties zou ik die graag willen weten..!:)
als ik er een city power of een gianelli onder leg en een grotere sproeier (welke maat?) zou dat voldoende zijn om hem goed te laten lopen ik wil hem het liefst zoveel mogelijk orgineel laten..:)
bedankt alvast 🙂 het gebakje 😉
25 januari 2006 om 00:03 #153300vespa ciao het gebakje :
“……..heeft standaard al een 12/12cab erin……….”Weet je dat héééélll zeker?
D’r zitten in NL geen 12/12’s op Vespa’s hoor!?
12/10 bedoel je zeker?
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.