Home › Forums › Mening & ervaring › Uitlaten › Proma
- Dit onderwerp bevat 102 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 2 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 juni 2005 om 09:57 #153216
Circuitje is goode, rijdt gemiddeld zo’n 5 km harder dan een Leo Krul…..
De Proma Cannon en Gun zijn súperbeukers….
Daarmee rijd je nóg harder dan met een CC…….!
De Gun:
De Cannon onder een Ciao:

(deze zit aan de “Puch”kant, dus links)Er is(/was?) ooit ook een Proma die op een Leo Krul leek…..
Daar zat zo’n drukregelaar op, daar merkten we niets van, maar ’t stond wel Sjonnie…….:)

De prestaties waren vergelijkbaar met de Leo Krul…
Ook was er vroeger de LowBoy….:

Reed niet zo super vergeleken met de bovengenoemde uitlaten, en was i.m.o. ook minder mooi dan de CC bijv.Je had ‘m ook met dubbele dempers boven elkaar…..
Dat setje paste ook op een CC, maar ik vond ’t geen smoelwerk…….!IIG.
Voor wat betreft Proma vind ik:
Als er een krul inzit, issie meestal wel OK……!CityPuffers horen aan de muur/in de kast bij je brommerboer, NIET! onder je brommert……..:$
Maar da’s persoonlijk n’tuuluk…….:)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!9 juni 2005 om 11:05 #153217Behalve als je cc veeeel te veel lawaai maakt en je met ori setup rijdt!
Mn handmade wil niet lekker erop en zit mn trappers:blush en mn bok in de weg.9 juni 2005 om 11:29 #153218iaccaloco :
Circuitje is goode, rijdt gemiddeld zo’n 5 km harder dan een Leo Krul…..De Proma Cannon en Gun zijn súperbeukers….
Daarmee rijd je nóg harder dan met een CC…….!
De Gun:
De Cannon onder een Ciao:

(deze zit aan de “Puch”kant, dus links)Er is(/was?) ooit ook een Proma die op een Leo Krul leek…..
Daar zat zo’n drukregelaar op, daar merkten we niets van, maar ’t stond wel Sjonnie…….:)

De prestaties waren vergelijkbaar met de Leo Krul…
Ook was er vroeger de LowBoy….:

Reed niet zo super vergeleken met de bovengenoemde uitlaten, en was i.m.o. ook minder mooi dan de CC bijv.Je had ‘m ook met dubbele dempers boven elkaar…..
Dat setje paste ook op een CC, maar ik vond ’t geen smoelwerk…….!IIG.
Voor wat betreft Proma vind ik:
Als er een krul inzit, issie meestal wel OK……!CityPuffers horen aan de muur/in de kast bij je brommerboer, NIET! onder je brommert……..:$
Maar da’s persoonlijk n’tuuluk…….:)
Er is maar 1 goede citypower: De gianelli; echt een TOPDING….Rijd wie ene gek voor ene citypower en komt laag snorrend geluidje uit:)
10 juni 2005 om 08:37 #153219Edjuh :trappers in de weg

FF serieus….
Die haal je d’r toch nog wel af mag ik hopen?Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!10 juni 2005 om 08:40 #153220Vespaflappie :
Er is maar 1 goede citypower: De gianelli; echt een TOPDING….
Ziet er toch niet uit dat ding?
Die lijkt nóg meer op de std. pijp…..
Dies ook om te kótsen zo lelijk![offtopic]Ik vind Gianelli sowieso een beetje een nepmerk, ze maken alle bestaande typen uitlaten na, beetje jammer vind ik dat[/offtopic]
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!10 juni 2005 om 09:12 #153221iaccaloco :FF serieus….
Die haal je d’r toch nog wel af mag ik hopen?Nou, voor het slome optrekken zijn ze wel handig, voor het starten zonder rennen ook. Het zit voor geen meter en het ziet er ook niet uit maar dat laatste boeit me niet zo.
Ik ben trouwens wel te spreken over mn citypower, samen met een ‘open’ luchtfilter maakt het een leuk geluidje, en het rijdt aardig.
10 juni 2005 om 09:12 #153222iaccaloco :
Vespaflappie :
Dies ook om te kótsen zo lelijk![offtopic]Ik vind Gianelli sowieso een beetje een nepmerk, ze maken alle bestaande typen uitlaten na, beetje jammer vind ik dat[/offtopic]
Hij heeft een hitteschilde en dikkere pijp; zie http://www.cycleshop.nl… Mag er niet super uitzien maar ik durf te wedden dat je er leo krullertjes zoek mee rijd!!!goed afgesteld gaatie behoorlijk! Ik vind buddyseats op een citta/ciao ook aartslelijk; betekend niet dat ze niet handig zijn of goed;)
31 augustus 2005 om 22:36 #153252bij mij doet de proma goed maar zou ie op 80 cc ook goed lopen ( met 50 cc trekt ie in het middengebied bruut en wat zou die wel niet doen bij 80 cc 🙂
31 augustus 2005 om 22:38 #153253ik heb nu ook een proma eronder het geluid vind ik teschel maar loopt op top lekker 🙂 binnekort zet ik mijn poline er weer op trekt mooier en zwaarder geluid 🙂
21 september 2005 om 11:02 #153257heb net citypower aangeschaft maar kreeg hem er niet op.na wat uitveilen en bijwerken lukte het me de uitlaat tot de helft erover te schuiven.heb hem stevig vastgedraaid en hopelijk begeeft ie het niet.
vind wel dat ie redelijk veel lawaai maakt voor zo’n ding(is mss omdat ie er half opzit) en trekkracht is toppie in combinatie met goeie snelheid.29 december 2005 om 20:28 #153277Jacky :
Vespaflappie :
iaccaloco :
Vespaflappie :
Hij heeft een hitteschilde en dikkere pijp; zie http://www.cycleshop.nl… Mag er niet super uitzien maar ik durf te wedden dat je er leo krullertjes zoek mee rijd!!!goed afgesteld gaatie behoorlijk! Ik vind buddyseats op een citta/ciao ook aartslelijk; betekend niet dat ze niet handig zijn of goed;)
Als ik tcoh word ingehaald door en 50cc met zon uitlaat voel k me toch bezeik:| met me krul:| ZOu en goede rede zijn om 70 te hale of en cc;)
29 december 2005 om 20:40 #153278
Misschien je achterrem ff wat losser stellen…………
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!29 december 2005 om 21:11 #153279Vespaflappie :
iaccaloco :
Vespaflappie :
ik heb hem ook.. die gianelli. Hij is langzamer als cittypower..maar vanuit stilstand trekt ie zeker beter. Ook erg stil. Maar de cittypower is ook sneller als krul maar trekt wel awt minder. Dus ik denk dat hij evengoed presteert als de krul…
29 december 2005 om 22:17 #153280iaccaloco :
Misschien je achterrem ff wat losser stellen…………
lol 😛 Je hebt het niet zo op die uitlaten merk k 😉 Ikzelf ook niet maar ik ben van plan een cc te halen die moet toch wel sneller zijn neem k aan:)
BTW tis een proma topic we dwalen af;)29 december 2005 om 22:57 #153281k vin het wel een relaxte uitlaat, mooi geluidje, en loopt ook goed:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.