Vespa-Ciao.NL
:: Proma Superbowl

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Proma Superbowl

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Topic starter

Nou heb ik al een tijdje een uitlaat waarvan ik altijd dacht dat deze omgelast zou zijn. Het Lijkt er namelijk op dat het van origine een Proma cc is. Toch kom ik nu tegen dat hij wel degelijk bestaat zoals hij mij toen ook 2e hands is verkocht onder de naam “Proma superbowl”. Een foto van de uitlaat onder mijn Si.

Ik weet dat hij een beetje verroest is en hij moet maar eens opgeknapt worden daarom.

Hier 2 documentaties van de uitlaat met dank aan het italianse forum.

Over de prestaties kan ik het volgende zeggen. Zeer goed. Ik heb hem alleen nog maar getest op een 41mm en 43mm blokje.
      Maar hij presteerd voor mijn gevoel net zo als de Proma cc. Om echt helemaal het verschil te zien wil ik deze graag eens testen op de bank. Het geluid is net even wat harder en feller dan de cc, maar ik denk dat dit door het oude type demper komt

Mike
      Bijdrager

is diet niet gewoon zo’n summit ding..? die bovenlangse dan?

Mike

speedbuxy
        Bijdrager

Nee dis wel anders dan de summit.
          Maar moet ook zeggen dat ik deze ook stukken lelijker vind dan de summit, want lijkt idd gewoon een verlaste CC.
          Maar wel een exclusief pijpjes dus had hem wel willen hebben:thumb

-RobinvS-
          Bijdrager

Summit heeft een Dikkere bocht

Martino
            Topic starter

Idd is de bocht van een summit heel anders. Hier een oude advertentie met de verschillende Summit’s als voorbeeld;

-RobinvS-
              Bijdrager

Hoe kom jij aan al die blaadjes joh! :lol

Martino
                Topic starter

Plaatjes heb ik dan van ccc.it, maar zoals je ziet kom je op verschillende fora en sites altijd weer dezelfde plaatjes tegen.

speedbuxy
                  Bijdrager

Blijft leuk die oude folders:thumb
                    Maar is idd echt een gedraaide proma CC maar wel erg exclusief dus best wel vet:thumb

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.