:: Proma past niet superbravo
-
abjectTopic starter
beste leden,
ik ben momenteel een superbravo aan het opmaken,en had nu dus een proma CC liggen.
helaas past die niet omdat de expansie tegen het spatbord komt,iemand hier een oplossing voor?
pepkoDonateur
blok verder naar achteren of je spatbord inkorten
abjectTopic starter
ik zal proberen het blok verder naar achter te plaatsen,ik laat het spatbord liever heel. thnx voor de tip 😉
ik heb dit probleem ook gehad. zelfs met het blok helemaal naar achteren pastte het niet.
heb de uitlaat toen maar verkocht.
je zou anders ook een deuk in de uitlaat kunnen slaan. maar dat is ook verre van ideaal.
niemand :
je zou anders ook een deuk in de uitlaat kunnen slaan. maar dat is ook verre van ideaal.
Hoe in gods naam kun je dit überhaupt bedenken, om het daarna als antwoord te plaatsen..
In ieder geval; als ik jou was zou ik of een ander spatbord nemen die je wel kunt/wilt modificeren. Spatbordjes kosten toch geen drol. (bv een aero spatbordje)
Als je dat niet wilt zit er maar een ding op helaas, en dat is een andere uitlaat.
pepkoDonateur
je kan ook een busje maken waarmee je je uitlaatmond verlengd, hierdoor hangt je uitlaat lager en zal je het spatbord niet raken. de keerzijde is wel dat het er niet uitziet, het is veel werk en je kan je voorste ophangpunt niet gebruiken.
een ander uitlaatje is het makkelijkste.
”was nicht passt wird passend gemacht”
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.